Bibappelula <3 Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Positivt: Kjempegod og kjøre, også på glatt føre. Bilen er jo megatung (2 tonn) så akkurat på is i nedoverbakke kan fort bli litt skummelt, men piggdekk fikser den saken God plass, vi har tre barn og får plass til 3 seter baki. vanligvis god plass i bagasjerommet, men likevel når vi har vogn baki så er det jo ikke plass til allverden annet! Ikke bruker den mye diesel heller Negativt:................kommer ikke på noe i farta! Fantastisk bil...synes vi da!
It's all about me Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2010 Hmmm, du er den første som sier det er god plass til 3 barneseter her inne, og det er hovedgrunnen til at vi må ha ny bil. At den er skummel i nedoverbakker på glatta skremmer meg litt for vi har en smal nedoverbakke for å komme ut fra huset. Den bakken er det første som iser til i Bergen og det siste som tiner.... Mulig vi får en slik knallbillig så prøver å overbevise meg. Mannen er helt overbevist, men selv vil jeg ha en Volvo XC90.
Candy girrrl Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Jeg likte ikke setene framme. Så er oppkjørselen vår i oppoverbakke og jeg ble veldig lei av å bruke alt av krefter for å få opp den sykt tunge døra når jeg skulle ut som smalt igjen med et brak. Og veldig dårlig plass til 3 seter. Samme var Touarag. Og fordi disse bilene er litt høye så må man omtrent klatre inn og legge seg over en unge for å få feste setene. Min mann var veldig fornøyd utenom barnesetebiten da :-) Disse bilene er ikke så store som de ser ut til. Jeg mobbet min mann og sa det var biler for menn med store ego, ikke store familier ;-)
lucky meee:) Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Super bil syns jeg!! God å kjøre, har aldri hatt noen problemer på glatta. Enig i at den ikke er så stor som den ser ut, men nok av plass til barnesete (jeg har to), vogn, handleposer og hund:)
It's all about me Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2010 Jeg skal ha 3 barnester i. Et nyfødt, et nummer 2 og en beltestol. Fremdeles god plass til barneseter, he he? Synes faktisk ikke bilen ser så stor ut, det er derfor jeg tviler, spør og graver )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har bare testkjørt den (mannen skreve en artikkel hvor han sammenliknet x5 med 5serie stasjonsvogn - som vi har) og jeg ville absolutt valgt stasjonsvogna. VI sammenliknet bagasjeplassen, og i forhold til "gulvplassen" vant stasjonsvogna overlegent. I vår bil kan vi ha vogna på langs inni og dermed kjempegod plass til bagasje på siden(e) mens i x5 stakk vogna 10-15cm utenfor når vi satte den inn på langs... Litt kjedelig å måtte trø alt i høyden tenker jeg... for i høyden er det jo god plass. Nå har jeg ikke sjekket plass til mer enn to barneseter da. Forøvrig også bedre beinplass til passasjer i stasjonsvogna enn x5...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå