Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 ser alle snakker om at babyene viser tegn til å ville legge seg. er jeg helt dum som ikke skjønner det? babyen min er 3,5 mnd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Det kan ta tid før man lærer barnet sitt å kjenne. Etterhvert vil du nok se klare tegn. Min hylgrein og var veeldig urolig når han var trøtt. Var liksom ikke noe tvil om det..
thea - M har gull i gulping Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Hehe, nei du er nok ikke dum. Min blir veldig sutrete når hun er veldig trøtt og gnir seg i øynene hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 ok. jeg skjønner at han er trøtt etter hvert, men jeg tror jeg skjønner det for sent, altså først når han er overtrøtt. eller kan det være sånn at sutring og gniing i øynene er de første tegnene?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Jeg skjønte det ikke for 1 mnd tid tilbake, men som utgangspunkt: -babyen har fått ny tørr bleie -fått mat til h'n har sluppet taket selv, fått rapet og fått en påtår. Hvis hun da begynner å sutre og gråte, så er det stort sett at hun er trøtt. Det er ingen sår hylgråt/hiksting, men mer som sutring, småskriking. Hvis hun smiler/ler og gråter litt om hverandre kan det være et tegn på at hun er trøtt. Når hun ikke lenger viser interesser for lek og pludring og snur seg bort og kanskje gjesper litt, så kan det være på tide å finne senga. Hvis hun gnikker og gnur seg i øynene, eller gnir ansiktet mot skuldra, brystkassa mi. Er rød og blank på øyene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå