Gå til innhold

Noen som har feriert i New York?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger en tur til New York, men er litt rådvill på hvilket hotell vi skal velge.

Vi ønsker å bo greit, men til overkommelig pris, og sentralt.

Noen som har noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror hotellet vi bodde på het "Paramount Hotel". Bittesmå rom, så jeg ville ikke bodd der dersom jeg hadde reist med barn.. Veldig nært times square.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Vi var i New York i august 2009!

Vi lå på New Yorker Hotel.

Det ligger veldig sentralt, ca 5-10 min gå avstand fra time square!

Rimelig, rent og fantastisk service!!

Kan anbefale dette hotelet på de varmeste, og er ett av nyc mest populære hotel

Vi fikk en god pakkepris med fly/hotel betalte 1100kr per natt tror jeg.

Du kan få hotel i new york til 300-500kr natten også, men da ligger det utenfor manhatten..og du må regne med taxi eller andre fremkomstmidler og myyye kø.

Vi var veldig glad for å kunne ligge mist i smørja..brukte svært lite penger på taxi:)

http://newyorkerhotel.com/about.html

Skrevet

Takk for svar... hvor lenge anbefales det. Vi har snakket om en liten uke, eller ca 5 netter - holder det?

Skrevet

hva tenker du på nå? hvor lenge det anbefales å være i nyc...?

vi var der torsdag-søndag.

neste gang blir vi en uke hverftfall, det er så syyykt mye å finne på der nede, se på, høre på,oppleve ja alt...kunne sikkert vært der i en måned også jeg hehehe

Skrevet

God tur iallefall!:) Gled deg:)

Skrevet

Vi var der 7 netter. Vil ikke anbefale noe kortere! Og planlegg hva dere vil gjøre før dere reiser hjemmefra (ikke alt selvsagt...), ellers tror jeg det er lett å bli gående å "virre" i en ukes tid :P

Skrevet

Vi bodde på Embassy Suites like ved Ground Zero. Sykt store rom og frokost inkludert!!!

Bestilte via Hotwire og fikk en veldig god pris:)

De fleste hoteller i NY har veldig små rom og er uten frokost. Det i seg selv er ikke noe problem siden det finnes spisesteder overalt. Men når man ikke skal være i NY så lenge så ville ikke jeg brukt tiden hver morgen til å sjekke ut frokoststeder!

Ville drippet å reise i juli/august. Da kan det bli svært varmt i byen. Mai og september er fine måneder!

Du bør ikke ha noe særlig mindre enn 5 dager i NY. I tillegg kommer reise. Pga tidsforskjellen er jo hjemreisen laaaaaang.

Planlegg turen på forhånd. Det er mye å se/gjøre, så det er greit å ha en plan. I tillegg er Manhatten stort, så man bruker endel tid på å reise med metroen hvis man skal til forskellige deler av byen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...