Miztery Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg skriver og skriver, men ingen leser.. :/ Og nei, det er ingen moteblogg, jeg jobber med klær, men bryr meg ikke om dem.. Jeg blogger om meg, og det er vel derfor den er så kjedelig.. Stiller meg lagelig til hugg her nå, men den som intet våger vinner ingen lesere.. hihi http://herigstad.vgb.no
Emma&Adrian Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Skal lese bloggen din litt senere,sitter å prater med folk på msn og da blir jeg så forstyrra Men guuud for noen nydelige katter!!
Miztery Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2010 Tusen takk! Og du forresten; Heia Liverpool!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Hvem gidder lese andres dagbok? Skriv med penn på papir!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Ja, den var kjedelig. Blir bare dagbok. Mere action, fler bilder
Merete&Joh Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Hei, skumma gjennom bloggen din nå, og jeg syns du er flink til å skrive.. du virker jo så søt. Mere bilder Og du trenger absolutt ikke skrive om moter og sminke - det er det vitterlig andre som gjør!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Din blogg virker helt grei, hverken mer eller mindre. Men så forstår jeg ikke helt blogg-konseptet, tror jeg. Det blir ikke sånn at jeg bruker av mitt liv til å lese om andres, liksom..? Men fine bilder. Det kunne kanskje vært flere av dem. Lykke til med bloggingen.
Gjest eelis+kian Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Du skriver veldig bra, men jeg savner bilder!
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Veldig fin blogg, men prøv å kutte samanhengande tekst med bileter. Også må du reklamere for bloggen din! Eg har rundt 30 000 klikk no, og skriver ikkje spesielt bra:p
Miztery Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2010 Blogger er jo som regel dagbøker da.. På en måte.. Men tar absolutt til meg at jeg trenger flere bilder, det ser jeg er en gjenganger i kommentarene nedover! Og nå har jeg jo fått meg skikkelig kamera og kan late som jeg kan fotografere..hehe
Miztery Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 22. januar 2010 Det blir mere bilder! Akkurat det jeg skriver om kommer jeg ikke til å forandre, jeg kan ikke skrive om ting jeg ikke interesserer meg for, da blir det i alle fall platt og kjedelig! Tusen takk for tilbakemelding!
Miztery Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 22. januar 2010 Eller i dette tilfellet; bruke ditt liv til å lese om andres mangel på et..hehe Det blir flere bilder framover, det lover jeg! Er veldig glad i å fotografere, og endelig fått meg skikkelig kamera. Så nå skal jeg ut i naturen og knipse, bare det blir litt varmere.. Takk for at du gadd å lese litt!
Miztery Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 22. januar 2010 Tusen takk! Og jeg tar absolutt selvkritikk på det med bilder!
Miztery Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 22. januar 2010 Takk skal du ha, NupiSnowJog! Veldig glad for alle som har kommet med konstruktive tips til hva jeg må forbedre! Nå skriver jeg egentlig ikke blogg for å få lesere, men det føles litt ensomt å skrive helt for meg selv liksom.. Før var det MANGE som blogget på vgb, og man hadde daglig i alle fall 20 kommentarer(meste jeg hadde tror jeg var 170 kommentarer på et innlegg).. Nå er det mer eller mindre dødt, med masse styr med omlegginger av bloggesystemet osv.. Men jeg klamrer meg fast! God helg til alle sammen!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 22. januar 2010 #15 Skrevet 22. januar 2010 Hei! Hadde jeg hatt en blogg så hadde den antakeligvis sett ut slik som din gjør. Jeg også prater (eller skriver) masse, men føler ikke at jeg har selvsikkerhet nok til å tro at det jeg skriver er interessant nok for andre. Sånn umiddelbart er mitt inntrykk at du ikke bør holde tilbake noe du kanskje kan illustrere teksten din med. Sprit den opp litt, men ikke nødvendigvis med bare bilder. Tillat deg selv å "ta av litt" i tankerekkene med bilder selvfølgelig og andre ting (dikt, musikk, en strikkeoppskrift, mat eller hva som helst som inspirerer deg) Kanskje du også bør droppe mursteinsveggen som illustrerer noe "fastmurt"? I tillegg syns jeg smiletegn hører hjemme andre steder enn i en blogg. Vi som lesere må ikke undervurderes, men stoles på at vi kan lese nyansene i det du skriver uten "smileys". Ønsker deg lykke til med bloggen din, jeg skal lese den den jeg!
Miztery Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 22. januar 2010 Hei! Takk for mange flott råd! Sliter nok litt med selvtilliten jeg også, og føler det var litt skummelt å vise fram bloggen for damene på dette forumet, da mange kan være litt slemme, men jeg har heldigvis fått mange fine tilbakemeldinger, og konstruktiv kritikk! Muren er helt ny, jeg finner liksom ikke noe som er meg å ha som bakgrunn, men jeg skal ut og ta bilder, så kanskje jeg finner et motiv da! Det med smiletegn har jeg ikke tenkt på, men det er jo noe i det du sier, så jeg skal prøve å begrense smilefjes! ..hehe Hvis du har en blogg, leser jeg gjerne den! God helg!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 22. januar 2010 #17 Skrevet 22. januar 2010 Du er tøff som viste bloggen din fram her. Tror vi begge vet at dette er stedet for å hakke hverandre til døde. Skjønner det med bakgrunnsproblematikken. Malene skal passe mange, men så like er vi jo ikke alle mann. Ta noen fine bilder, det er gøy. Fikk speilreflekskamera i fjor selv og det har blitt mye bilder. Gå ut og kos deg! Når du tror du er nærme motivet nok så gå litt nærmere allikevel. Jeg har ingen blogg, men hvis jeg hadde hatt skulle du selvfølgelig fått lest, hehe. God helg ønskes tilbake, og fortsett med bloggingen!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #18 Skrevet 22. januar 2010 min ærlige mening er at det blir for mye tekst og for lite bilder. jeg leser blogger som har humor eller hvis noen skriver noe de brenner for. selv blogger jeg hver dag. og skriver om noe jeg brenner for :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå