Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Trenger sko som er stivere enn air..
Libido- Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 aii der kom spørsmålet ja. hehe.. jeg husker da ikke hvor jeg kjøpte dem! Prøvde å finne transaksjonen på paypal.. men der var det ingenting. Så spørs om jeg har betalt med kort. (nææ shopper ikke mye på nett..) Fant linken på en eller annen blogg.. skal prøve å lete mer jeg =)
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 http://www.nike-shox.net/index.aspx Kan jo være her? har jeg bestilt=)
Libido- Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 hmm finner ikke bloggen. Tror det var www.choxman.com Men fant ut nå at de var fake (betalte ikke mer enn 300 for dem.. så det sier vel sitt =) Nike them self har vist fått stengt av den butikken. Synd, synes skoene var knall gode, fake eller ei! Linken som hun over her ga deg er også veldig rimelige. Påstås at de er fake også, så det i noen innlegg på div blogger.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2010 Vil ikke handle fra den siden over, den virker dønn useriøs. Jeg kødder ikke med joggesko..
Libido- Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 på nike.com kan du designe dine egne shox. Til og med få navnet dit på.. *Running Lektor* ;-)
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 De der design dine egne er ganske festlige. Vi vurderte det når vi var i Nike Town i London, men fant ut at vi heller kjøpte på Footlocker borti gata:p Forøvrig, anbefaler å kjøpe av private selgere (ikke storselgere) på Ebay UK. (ikke .com!) sånne som har kjøpt feil str og sånn. Da får du ekte og billig. Jeg har 3 par slike, alle er ekte og tiksammen har jeg betalt under 1000,- for alle tre parene til sammen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2010 Det var en kjekk ide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå