nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Hei Når kjenner dere liv i magen, hver dag? Jeg venter fortsatt på første hilsen fra hybelboeren min.. men er heller ikke lenger enn i uke 13... kan ikke huske når jeg kjente det sist... Må vel være litt mer tålmodig, tenker jeg... Bare gleder meg sååå !!!! :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Du kjenne d nåkk raskere dn hær gangen, æ har kjent liv så og si daglig sia uke 13 dn hær gangen De fleste kjenne liv daglig fra nån og 20 uker Skjønne godt at du glede dæ, e jo en herlig følelse
Lykkeliten 2 Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Med førstemann kjente jeg liv fra uke 16-17 ca.. nå er jeg 12+0 i dag og håper jeg snart kjenner noe fra den lille
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Jeg førstegangs og kjente liv første gang da jeg rundet 17 uker. Og kjenner det stort sett hver kveld etter jeg har lagt meg:) En herlig følelse!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Jeg er 20+2 nå og har kjent liv i noen uker.. i begynnelsen skjønte jeg ikke helt hva det var og trodde ikke at det var bevegelser eller spark siden de fleste sa at førstegangsgravide ikke kjenner det før sent. I tillegg har jeg morkaken plassert foran så det skulle visst også dempe, men jeg har kjent det ofte og akkurat nå sparker den lille meg:) Verdens beste følelse:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 har også foranliggende morkake og kjente liv første gng da jeg var 20+5, er nå 27+4 og kjennt liv hver dag første sparket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå