Gå til innhold

kjenne liv..

nr 2 har nå gutt og jente !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Når kjenner dere liv i magen, hver dag?

Jeg venter fortsatt på første hilsen fra hybelboeren min.. men er heller ikke lenger enn i uke 13... kan ikke huske når jeg kjente det sist... Må vel være litt mer tålmodig, tenker jeg...

Bare gleder meg sååå !!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjenne d nåkk raskere dn hær gangen, æ har kjent liv så og si daglig sia uke 13 dn hær gangen ;)

De fleste kjenne liv daglig fra nån og 20 uker ;)

Skjønne godt at du glede dæ, e jo en herlig følelse ;)

Skrevet

Med førstemann kjente jeg liv fra uke 16-17 ca.. nå er jeg 12+0 i dag og håper jeg snart kjenner noe fra den lille :)

Skrevet

Jeg førstegangs og kjente liv første gang da jeg rundet 17 uker. Og kjenner det stort sett hver kveld etter jeg har lagt meg:) En herlig følelse!

Skrevet

Jeg er 20+2 nå og har kjent liv i noen uker.. i begynnelsen skjønte jeg ikke helt hva det var og trodde ikke at det var bevegelser eller spark siden de fleste sa at førstegangsgravide ikke kjenner det før sent. I tillegg har jeg morkaken plassert foran så det skulle visst også dempe, men jeg har kjent det ofte og akkurat nå sparker den lille meg:) Verdens beste følelse:)

Skrevet

har også foranliggende morkake og kjente liv første gng da jeg var 20+5, er nå 27+4 og kjennt liv hver dag første sparket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...