Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Var alltid på skravlesiden før, og der var de så ufordragelige. Merkelig. Her er vi anonyme, men ikke så mye drittkasting her nei ))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 syns jeg stort sett får den behandlingen jeg fortjener uavhening av forum. - med untak selvsakt. jeg svarer der det er interesange ting å svare på
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Her inne er folk bare litt mer farlig ærlig når det kommer til svarene dem skriver. Og det er det jeg liker ved denne siden.
Hellobaby Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Hahaha, her er det veeeldig mye drittkasting, men folk har vært snille i kveld, merker jeg! Jeg har et elsk/hat til anonymforum. Blir jævli provosert av folk som er frekke, samtidig som at det er fascinerende å følge med på drittslengingen også.. hehe... Men hadde det ikke vært for at det mange kjekke damer her inne også, og at jeg lærer noe hver dag, hadde jeg ikke giddet å være her. Det er lite action på skravle/krangle, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå