Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Heldigvis er dette nå eks-samboer, etter mange år med fysisk vold og psykisk terror, har jeg endelig kuttet meg løs fra tyrannen! vi har et barn sammen, og måten han er på, gjør at jeg frykter hva som vil skje når han skal ha barnet hos seg nå som det er brudd mellom oss, og han viser tydelig at han er hevngjerrig og bitter! tenk om han blir voldelig mot barnet, hjernevasker, underkuer og dominerer slik han gjorde mot meg som han sa han elsket i 5 år? hvordan kan jeg få hindre dette? jeg er livredd! for mannen er psykopatisk så det holder! men jeg er redd han vil "vinne" mot meg, for han er så utrolig mannipulerende og god å snakke for seg, og kommer meg ALLTID i forkjøpet dersom det har skjedd no, så derfor tror alle på han siden han var der først med sin versjon... Han gikk til angrep på meg senest i dag! Da jeg ringet politiet hadde han allerede ringet dem og sagt jeg var en syk kvinne som kunne komme med en slik histore fordi jeg ikke fikk viljen min :S:S HJELP å få?? PLEASE????
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Ta kontakt med landsforeningen for psykopatofre:) De kan kanskje hjelpe!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Lur ham i en felle. Film han i action...eller evt ta han opp på mobilen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå