Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Fra å ikke trene noe og ikke spise sunt, har jeg gått over til å sykle på trimsykkel hver dag til hotel secær ;O) i 30min + rocke med rocke ringen i 10min (3 dagen nå, skal hvile i helgen). Magen min står utover, etter 2 svangerskap også er det vel blitt litt fett der å. Dette vil jeg bli kvitt. Bør jeg gjøre flere øvelser? Kanskje om 1 ukes tid etter at jeg har vendt meg til å sykle og rocke?
Emma&Adrian Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Jeg brukte kun rockeringen en stund og magen ble MYE mindre. Så gikk jeg over til zumba og rockeringen,da ble låra også mindre hehe.
Emma&Adrian Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Forresten så vet jeg ikke om det holder,men for meg hadde det holdt,det skal veldig lite til av mosjon for meg før jeg begynner å ta av...heldigvis.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Skal du ned i vekt må du også ta kostholdet fatt. og skal du ta fettet fatt må du ned i vekt...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har tatt kostholdet fatt også, litt ihvertfall, må begynne i det små om ikke mister jeg motivasjon. Jeg er slik at jeg kan spise hva jeg vil og legger ikke på meg. Vekten har stått stille siden 2004, da jeg fødte min første. (Gikk selvfølgelig opp i sv.skapet, men gikk ned igjen til der jeg var) Bortsett fra magen som ikke gikk inn. Håper dette holder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå