hubba2 Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Så tidligere ett innlegg om hvor det er lurt å handle babyutstyr i Sverige, men finner den ikke igjen. Så jeg spør en gang til jeg......:-) Er det noen som har noen tips????
2010 Mammaen Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Jeg har ikke fullstendig oversikt, men jeg fant rimelig vogn og bilsete på babyproffsen på Nordby. Klær etc var det ikke mye av der, og var heller ikke noe billigere synes jeg. Har tenkt meg å kjøpe vogn og bilsete i alle fall, men tenker meg å sjekke på Svinesund også :-)
ღMadame_mim ღ Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 jeg sjekket babyproffsen vs. happyland og da var happyland jevnt over billigere!! Jeg handlet en hel haug med ting på happyland inkl. Brio kombi vogn, vognveske, brystpumpe og babycalling++++ Kom til sammen på 6500 svenske kr!! Vognen var på tilbud til 3500 svenske kr.
2010 Mammaen Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Oi! Når var det? Har tenkt på Brio jeg også :-) Hvilken modell? Vi har tenkt på Happy Duo.
ღMadame_mim ღ Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Det var i november. Handlet den vanlige kombi jeg da, ikke duo. Var en svart 2009 modell. Gleder meg til å ta den i bruk om noen få uker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå