Gå til innhold

Jeg er så sjalu, og paranoid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg hater det! Kjæresten skal ut på byen i Oslo i helga, og jeg blir helt kvalm av tanken. Prøver å late som ingenting, men han merker jo at jeg ikke syns det er greit.. Skulle ønske jeg kunne glede meg over at han skal ut med kamerater, men i stedet begynner jeg å se for meg alle slags scenarioer, at han kommer til å flørte med andre damer, rote rundt, ikke komme hjem på natta osv... Også tenker jeg at jo mer sur og vrang jeg er, jo større grunn er det for at han faktisk gjør noe galt, med en sjalu kjærring sittende hjemme. Og da blir jeg bare enda mer paranoid for det.

Han har forøvrig aldri gitt meg noe særlig grunn til å ikke stole på han, så det er jo egentlig bare i mitt hode alt sammen.. Æsj, det er så kjipt å ha det sånn. Noen som har gode råd til hvordan jeg skal takle dette..?

(Og, ja jeg vet jeg er en bedriten kjæreste som holder på slik, så trenger ikke noen videre moralprekner..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel lov å tenke slik, selv om det ikke er noe godt. Jeg anbefaler at du finner på noe mens han er ute og fester. Lei deg en god film eller gjør noe koselig for deg selv. Få tankene bort fra det at han skal ut.

Skrevet

Er det jeg har lyst til å gjøre, men av tidligere erfaring kommer jeg bare til å sitte å synes skikkelig synd på meg selv, og bli surere for hvert tog han ikke kommer hjem med...

Fram til han spurte om det var greit at han drar ut (ja, han spør til og med.. Og jeg måtte biiite tennene sammen og si at det var helt greit), så har alt vært fryd og gammen mellom oss. Ting har føltes trygt, og jeg har følt meg bra. Men nå, nei, nå føler jeg meg som en stusselig husmor i stygge klær, hengepupper og lurvete hår. Og han skal ut og møte flotte oppstasa jenter på byen. Blæ.. Jeg vet jeg bare må ta meg sammen, men det er så vanskelig:(

Skrevet

Sånn hadde jeg det også, FØR vi fikk barn. Nå er jeg ikke sjalu lenger. Sikkert fordi jeg fikk en bebis som jeg elsker enda litt høyere enn mannen ;)

Kan ikke du gå på fest også da?

Det beste du kan gjøre, hvis ikke han har reist allerede, er å være smørblid. Si at han må ha det kjempegøy på by`n. Men det "smarteste" av alt. Frist han med sex FØR han reiser ut. Da går han ikke på by`n med en ladd kanon (hvis du skjønner) :)

Eller si at du venter på han på kjøkkenbenken iført noe nasty, og med en flaske sjokoladesaus som han kan slikke av deg. Tror han kommer fort hjem da ja :)))

Lykke til og klem :)))

Skrevet

Jeg skal være hjemme med babyen vår, så kan ikke dra på fest selv.. Men det er en god ide å gjøre noe sånt før han drar ja..:) Får prøve å tvinge meg i humør til det..! Takk for gode råd dere.. HI

Skrevet

Meg igjen :)

Såg ikke at du hadde skrevet noe lenger nede.

Gå på salg og finn deg litt feminine klær, bruk push-up bh, og gå til frisøren. Hvis ikke du har råd til frisør, lag litt krøller med krølltang eller ruller. Bruk hårkur. Klipp tustene på håret selv, det er lett hvis man har litt lengde på håret :)))

Og ikke minst, psyk deg opp jente :)))

Si det høyt at du er lekker hver gang du går forbi speilet og at du BRYR DEG OM ANDRE. (for det regner jeg med du gjør)

Lykke til, og klem igjen :)))

Skrevet

Jeg skjønner så absolutt tankegangen. Jeg hadde det også litt sånn før vi fikk barn, og med eksen...

Jeg har absolutt sympati med deg men ikke uroe deg. En liten guttetur på byen fører sjeldent noe med seg, og særlig ikke med han som har deg og barn sittende hjemme. En kveld går fort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...