Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 ...på et sted sammen med din kjære, og vet dere vil bli der leeeeenge. Er du og din partner enig om at dere bor på rett sted? Tenker spesielt på dere som er fra to forskjellig byer, hvordan ble dere enig om hvor dere vil bo? Mannen vil bo i sin hjemby, jeg i min, ca 2 timer ødemark mellom disse byene.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Vi bor utenfor Oslo selv om ingen av oss er herfra. Enige er vi, men skulle gjerne hatt litt familie i nærheten. Hadde ikke klart å bli enige om vi skulle velge mellom hjembyene våre.
Verbena Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Jeg var enig om at jeg ville bo her før jeg møtte samboeren min! Og han var enig han også for han er vokst opp her å stortrives. Ville aldri i verden vært aktuelt for meg å flytte til mitt hjemsted!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Vi bor i hans barndomshjem og jeg har brukt lang tid til å bli fortrolig med det. Han kjenner jo alle her, gamle og unge, mens jeg har liksom bare vært partneren hans på en måte. Det har tatt tid å få litt venner og bli kjent med naboene, noe som jeg ellers ikke sliter med. Nå trives jeg og har forsont meg med at han vil bo her så da gjør jeg det for å gjøre han lykkelig og jeg tar ofte en tur til mine gamle venner der jeg trives bedre. Det gjør ikke noe sånn sett å bo her da det bare er 15 min i bil til de gamle vennene. Min mann gjør andre ting for meg som betyr mere så jeg er lykkelig.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Jeg flyttet fra ødemarka og til byen gubben er fra og angrer ikke. (Hadde bodd noen år i Oslo og Bærum før jeg traff han) Kommer aldri til og flytte til mitt hjemsted, alt er så tungvint der. Må nesten beregne en hel dag bare for å handle mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå