Guttemamma venter jente Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 ..og sitter med laptopen i fanget mens jeg kjenner voldsomme spark i magen akkurat nå. Utrolig deilig følelse! Den lille jenta i magen min har virkelig begynt å få et mønster for våkne og rolige tider. De siste par ukene har det virkelig vært mye liv rundt 21-tiden om kvelden. Skal bli morsomt å se om det er på samme måte når hun kommer ut. Håper ukene fremover kommer til å gå fort, inntil nå har tiden rask avsted...Noen ganger "glemmer" jeg nesten at jeg er gravid fordi jeg har så mye annet å tenke på og gjøre, Har to gutter på 11 og 5, er i full jobb og har en mann som pendler (4/1 rotasjon til utlandet det siste året). Dvs. jeg er mye alene med alt ansvar for tiden....mannen min er ferdig på prosjektet når jeg starter permisjonen i slutten av mars. Snakk om bra timing ;-) Er det andre her med termin rundt 15.april da? Lykke til, alle sammen!
Trultemor73 Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Hei, på deg! Velkommen inn hit. Jeg kom inn hit i går og har dermed termin 14. April. Har to jenter på 7 og 3 år. men begynnte på nyåret å jobbe kun 50 %. Jobber i barnehage og trives kjempegodt der. Kjenner også masse spark om dagen og det er så avslappende og deilig å kjenne liv. Da er liksom alt vel. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå