Gå til innhold

Den store huffedagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Badet må renoveres. "Indikert fuktighet i gulvet rundt sluket" my ass.

Mannen sneiet borti autovernet med bilen både foran og bak i morres.

Ledningsnettet må skiftes (det var vi klar over).

Rakk ikke bussen til jobb på første forsøk.

Hadde ikke busspenger, måtte robbe en sparegris (jeg har tilstått mine synder, og det var greit, for jeg skal jo betale tilbake).

Det er -10 ute!

Har fremdeles glemt å kjøpe harpiks til cellobuen, og har fremdeles glemt å lage en sånn dings som gjør at celloen til eldstejenta står støtt når hun øver.

HUFF!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Så sluket your ass har fuktighet i omkringliggende områder? Det hørtes faktisk mer ekkelt enn dyrt ut ;)

Sånne dager er det ikke noe vits i å forlenge, bare legg deg du. Ikke kan du drikke heller, så da er egentlig løpet kjørt.

Skrevet

Jeg har ikke kjent etter, men gubben har, og han kunne rapportere om slim og mugg og andre hesligheter. Så det er både ekkelt og dyrt. ;)

Legging er utsatt på ubestemt tid, kan leve litt på denne.

Skrevet

Var det greit at du robba sparegrisen????

Her blir man halshugd for sånt, for de pengene skal være der til å kjøpe ds spill må vite og det har ingenting å si om man får pengene igjen... Om det skal være greit må man få mere penger enn det som ble robba, og da er det bare greit under tvil!!!

Uansett! Lykke til vennen! Om ikke mange måndene blir det både vin, brie og andre herligheter på deg og da er sikkert badet fungerende og verden generelt bedre også! Den som venter på noe godt ;-)

Skrevet

Det der med bussen, syns jeg nesten var det verste! HUFF!

Skrevet

All symp.

Skrevet

Jada, det var greit. "Vi er en familie og vi må samarbeide" er vårt familiemotto. Jeg fikk til og med resten av teen hennes fra skoleturen fordi "du er jo gravid, mamma."

Mye løser seg bare det blir vår og sommer. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...