Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er så bekymret ,Jeg bor 60 meter unna to høyspentledninger å en transformator.æsj hører den ekkle durre lyden fra verandaen..g har ikke flyttet inn enda ,også har jeg en liten unge er så redd for kreft både på gutten min å meg..noen som bor nærme høyspent å vil dele erfaringer?
Miztery Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Vi bor visstnok nært en transformator, uten at jeg helt vet hvor den er. Vår tomt har ingen ledninger over seg, men omtrent alle naboene har. På to år har forholdsvis unge kvinner i to (begge rundt 40 år) av de nærmeste nabohusene fått brystkreft... Man blir jo litt betenkt da...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Er det store høyspentledninger ..sikkert ikke bra å ha de over huset.hvor langt unna bor du høyspentledninger?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 ja jeg er dum i hvertfall i dette tilfellet....angrer som en hund.å har ikke inntekt til å bare flytte med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå