saa09 Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Noen som kjenner til denne vognen, og som vil dele noen erfaringer???
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 hei. Har en tidliger arb.kollega som ringte meg her om dagen for å fortelle meg at denne vognen var på kjempetilbud. De hadde vogna selv og var kjempefornøyd med den. Barnet deres er snart 5 mnd nå og er god å trille. Jeg har hele tiden ønsket meg en emmaljunga mondial duo i creme leather så det ble til at jeg bestillte den. Masse lykke til med valget ditt.
Gjøkeredet③ Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Naboen min har den og hun er fornøyd tror jeg.. Eneste er at gutten henner vokste litt fort ut av bagen. Personlig er jeg veldig fornøyd med min Simo Kombi:o) Lykke til med valget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå