Gå til innhold

Maxi Cosi Mura??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til denne vognen, og som vil dele noen erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Har en tidliger arb.kollega som ringte meg her om dagen for å fortelle meg at denne vognen var på kjempetilbud. De hadde vogna selv og var kjempefornøyd med den. Barnet deres er snart 5 mnd nå og er god å trille. Jeg har hele tiden ønsket meg en emmaljunga mondial duo i creme leather så det ble til at jeg bestillte den. Masse lykke til med valget ditt.

Skrevet

Naboen min har den og hun er fornøyd tror jeg..

Eneste er at gutten henner vokste litt fort ut av bagen.

Personlig er jeg veldig fornøyd med min Simo Kombi:o)

Lykke til med valget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...