♥♥ M ♥♥ Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Har blitt anbefalt å kjøpe dette siden jeg skal begynne å trene. Har dere tips til en enkel, god og billig?
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Spørs jo helt hva slags trening du skal drive med da.. Man bør ikke svi av dyre dommer for en hver pris.. Jeg bruker pulsklokke ved kondisjonstrening i perioder .. Moro å følge med inneimellom!
♥♥ M ♥♥ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2010 Tenkte å bruke når jeg går på ellipsemaskinen min :-)
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Dette er en billig klokke som er enkel og grei.. Ikke pulsbelte, men man får inn pulsen ved å holde på klokken med en finger på motsatt hånd.. http://www.ej-shop.no/pulsklokke_solo_925/P_304
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 . Ville kjøpt en fra polar eller garmin, merker som er anerkjent og stabile. Og så må du selv tenke over hva du trenger av funksjoner. Mannen har løpeklokke (sr100), den kan brukes som stoppeklokke og ta tider. Jeg har en fitnessklokke (f11), den lager treningsprogram for meg og jeg finner den motiverende i bruk. Begge fra polar. Jeg valgte min fordi jeg kunne få resultatene inn på data. Den er nå en utgått modell, og kostet 1700 kr Polar har behagelige belter og måler nøyaktig, hadde en billig en som jeg fikk da jeg meldte meg inn i "i form" men den rotet og tellet veldig feil, noe som er irriterende. Ikke kast bort penger på en dårlig klokke, kjøp en skikkelig en med en gang. FT4 får du for under 1000 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå