*sola ღ Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Noen her som har vært der? Skal til London med mannen, men er nå anbefalt å ta "twin room" med separate senger siden dobbeltrommene er veldig små.. Stemmer det? (Første tur alene med mannen på årevis, hadde ikke planlagt å ligge alene akkurat...)
Mrs. Kaizer Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Jeg har vært der! Greit hotell det, veldig sentralt ifht Oxford street hvertfall. God frokost:-) Kan nok stemme det med størrelsen på rommene, jeg og min kjære hadde dobbelt seng og hadde mindre rom enn reisefølget vårt som hadde to seperate senger på rommet sitt. Ellers så husker jeg at det var mye trøbbel med heisene når vi var der, fikk mye trim av å løpe i trappene (som om vi ikke gikk nok den helga vi var der) Men det er nok fiksa nå da :-)
2 små orkaner Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Samboern min og jeg har vært der flere gange. Det er små rom, men vi trenger ikke mye plass da vi ikke er på hotellet så ofte. I de rommene vi har hatt har der vært plass til en dobbelt seng og et lite skrivebord (er også er ok størrelse bad) . Hotellet legger veldig sentralt: 5 min fra en Underground stasjon, masse busser og ikke mindst butikker! Vi har brukt å dra ut på morgenen, hen på hotellet igjen til en liten siesta (og diverse) og deretter ut igjen på ettermiddagen. Jeg synes St. Giles er et fint hotell for en liten penger. Er det veldig turistpreget hotell med mange skandinaver, men i forhold til andre hoteller vi har bodd på i London er dette supert. Vi har som sagt prøvd andre hoteller i London, men etter vi "oppdaget" St Giles har vi kun brukt dette. God tur
husmus &2 Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Velg heller K+K. Veldig ålreit og mye koseligere området!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Skulle jeg brukt så mye penger på overnatting ville jeg heller bodd på et hotell i premier inn kjeden. k+k er dyrt. Man er tross alt ikke i London for å ligge på hotell? Er det rent og har en ok seng holder det lenge for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå