Gå til innhold

Åh,herregud, jeg er så nervøs...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oppkjøring til bil i morgen kl 08.00, å er så nervøs at jeg snart kaster opp!!! Hadde en kort kjøretime til oppfriskning i dag, å gjorde masse drittfeil!!

Tips til å roe nervene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mange feil dagen før, men ikke en eneste på oppkjøringen. Vær rolig og behersket. Ikke stress. Husk at sensor også helst ønsker at du består.

Skrevet

Det går så bra så.

Lykke til! :)

Klem

Skrevet

Bare ikke gjør som en elev en kjøreskolelærer fortalte meg om, han tok ett par pils for å roe nervene før oppkjøringen :o)

Masse lykke til! Og som henne over her sier, sensoer ønsker at du består og det er bare ett menneske :o)

Skrevet

Hehe,hadde det ikke vært for at jeg er 6,5 mnd på vei, så hadde jeg vurdert pilsen =D

Nei da, jeg mener ikke det da, men jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli sånn her! Svetter, å er kvalm å er helt ute.

Skrevet

Hehe :o)

Husker godt åssen det var, selv om det er noen år siden. Men tror det er sunt å være litt nervøs, da skjerper man alle sanser :o)

Kommer helt sikkert til å gå kjempefint. Læreren din ville aldri latt deg kjøreopp hvis h*n ikke mente du var klar for det :o)

Skrevet

Jeg gråt og raste dagen før. Var også gravid. Sov dårlig og holdt på å kaste opp på veien. Men når jeg satte meg i bilen ble jeg helt rolig og gjorde jobben. Det samme gjør du!

Lykke til!!!

Skrevet

Da jeg skulle kjøre opp stresset jeg meg opp som deg i forkant. Da jeg gikk bort til oppkjøringen tenkte jeg at jeg driter i om jeg står.

Sikkert ikke det beste rådet men det fikk meg til å roe meg kraftig ned. Da oppfattet ikke kjørelæreren meg som stresset heller.

Gjorde flere feil jeg men bestod.

Skrevet

Jeg stod, å har nå offisielt førerkort =D

'hurraaaa*

Tusen takk for alle lykkeønskninger =)

PS: når jeg kom meg til bilen så tenkte jeg som så at jeg driter i det,det får gå som det går. Å det gikk jo bra =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...