Gå til innhold

"Hvem" gjemmer seg bak nickene...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NEI. Mylian er flott dame/jente. Og sparker definitivt ikke noen som ligger nede. Sparker hun noen så fortjente de nok det sparket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pila er fantastisk smart, og vet mye om mye. Men hun svarer nok heller etter paragrafer, lover og fakta enn etter følelser osv. Har ikke sett henne skrive noe "følsomt".

Sug lut er den mer "følsomme" versjonen av Pila.

Ugla er fantastisk hyggelig og koselig, aldri noen negative svar fra henne.

Neffi er uforutsigbar. I det ene øyeblikket kan hun være moderert og hyggelig, og så plutselig snur det og hun blir ufattelig provoserende.

:::) er superhyggelig. Like dårlig humor som meg, og jeg tror hun er en fantastisk god mor.

Vålerenga tror jeg er veldig opptatt av å skulle gjøre det beste for barnet sitt hele tiden. Tror det blir litt overanstrengt innimellom.

Skrevet

anonym 21:39

det er alt for få der ute med vår type humor :D

Skrevet

:::) er den søteste jenta i verden! Dårlig humor? Niks, herlig humor=) Hun er bare rå! Hun virker som en god mor, flittig student, super smart og veldig reflektert!

Sant jeg har rett søtnos?

Skrevet

du er vel god vel :)

så ekstremt mange morsome kvelder vi har hatt sammen :)

du får PM :)

Skrevet

KaMa- Dame som alltid har noe klokt å komme med.

Sug lut - Fantastisk dame. Rå humor. Smart

Cat- Litt "enkel", men med en stort hjerte

Tale: Jeg skriver under om det som har blitt sakt over

Vinterflickan- En jeg ikke riktig får tak i, men som magefølelsen sier at jeg liker. Fantastisk skribent

Smilefjeset: finnes det nydeligere jente?

Patetica- Va har nok ikke helt samme humor.

Prekæs- Litt sånn småprippen og seriøs frue.

Dronninga: Kvinnen over alle kvinner. Hun er nok den som passer nicket sitt best.

Pila: Kunnskapsrik og reflektert

Skrevet

NEI, Mylian er ikke noen flott dame.

Hun svarte meg ufint, var frekk i kjeften, og jeg fortente det ikke. FORDI ingen her på forumet vet hvordan folk egentlig har det. Etter hun svarte meg måtte jeg få time hos psykologen min fordi jeg grein og grein. Jeg har tynnslitte nerver nå, men det driter visst noen i.

Hun burde skamme seg!

Skrevet

Vinterfickan; en som har lest bloggen om hunden min!:)

Forøvrig digger jeg sug lut, selv om jeg ikke alltid er enig med henne. :)

Skrevet

hehe:) Takk for det Tigerpote:) Jeg må ta en jeg også.

Jeg er fra nordnorge opprinnelig da, men digger vestlandet (bortsett fra været). Kan nok være rappkjeftet, men prøver også å veie ordene innimellom, hehe:) Blir 27 om et par-tre måneder ja:)

TIGERPOTE:

Første jeg tenker: Utrolig sympatisk, snill, MEGET god humor.

Dømmer ikke lett, kjempehyggelig, tar seg god tid til å svare på en respektfull måte, lett å prate med (her inne ihvertfall, har jo ikke møtt henne i virkeligheten). Fornuftig dame.

Hun er 29/30 år?????????? ble litt usikker nå..

Klesstil er jeg jammen usikker på. Klarer ikke se for meg, men heller mer mot bohem, enn ei som følger trender slavisk.

Sier selv hun er overvektig, men hvem katta bryr seg om det :P hehe. Er sikkert vakker likevel. Meget god personlighet ihvertfall

Virker som vi tenker likt på mange måter, også har vi jevngamle barn. Hun har ei jente på 3 mnd.

har en mann som jobber borte i noen uker, også er han hjemme i noen uker. Jobber han i nordsjøen mon tro?

Er en sann dyrevenn og har en pusikatt.

Usikker på hvor i landet hun er fra da... og selv om jeg vet at østlandet er stort, så tror jeg hun er fra østlandet en plass. kan det stemme??

UGLEMAMMA (ja, hvor er du??)

33 år? Hyggelig, humoristisk, god mamma som baker boller og lager kakao.

Utseendemessig er jeg jammen ikke sikker, men hun er nok glad i det som er litt sært? Har fått inntrykk av at hun mener hun er overvektig.

Alltid god å ha og har alltid gode råd å komme med.

Er hun fra vestlandet mon tro?

Har ei jente og en gutt, eller husker jeg feil nå??? *hjelp*

ELIS+KIAN

20 år og ung mamma. Snill og hyggelig som ikke er redd for å si sin mening, svarer folk høflig her inne. Bor i tromsø. Er alene mamma. Har en sønn på 3.5 mnd. Slank og søt. Bruker briller.

Casual i klesveien :)

Hva hun gjør/gjorde før hun ble mamma, det er jeg usikker på.

Det er vel de 3 jeg har "chattet" mest med her inne, spesielt i BIM-tiden. Nå er vi så opptatt med babyene våre:)

Tror alle disse 3 er folk jeg kunne kommet godt overens med i virkeligheten.

SUG LUT: Spydig og sarkastisk, men samtidig ganske morsom. Må le av svarene innimellom, som også har mange gode poeng.

Er sikkert flere jeg kan ramse opp, men nå er jeg trøtt! ;)

Skrevet

Fy f... her var det mye rævsleiking!

Skrevet

00:33 - Ja, fysj! tenk det en "ræv-sleik tråd" Det er da uhørt. Skynd deg å lage 10 hetseinnlegg for å kompensere!

Skrevet

Hihi, takk vestlandsfanden!:D Det var mye skryt det;)

Har lagt ut et bilde av meg og datteren vår nå, har faktisk fått laget meg en profil:) Så du kan jo se. Jeg er vel ikke akkurat dinnfeit, eller jeg var nok det som høygravid, men nå raser jeg ned. 17,5 kg ned so far! Inkludert ungen altså.

Hehe, mange som tror jeg er en litt flagrende bohem tror jeg. Saken er at jeg liker rosa. Jepp. Rosa er faktisk favorittfargen min. Og jeg blir mobbet for det. Akkurat nå går jeg i rosa joggebukse, hvit mammaskjorte fra H&M og en svart bolero. Jeg er nok ganske vanlig i klesveien, utendørs blir det stort sett jeans og topp. Skjørt innimellom. Liker sånne lange innsvingte ulljakker/kåper på vinteren! Og fine luer med blomster på siden.

Jeg blir 32 år! :) Og kommer ikke fra Østlandet nei, men fra Trøndelag.

Jeg tror Sug lut er en mann og er venn med Kjøttpølsa. Hvor ble det av Kjøttpølsa?

Skrevet

Tigerpote, vil bare informere om du har en dobbeltgjenger ved navn Maria. Så vet du det...

Skrevet

NupiSnowJog

Fy faaaan for ei drittkjerring, eter ein heil pose cheesedoodles på laurdagen og drikker SAFT! OMG! Dessuten trur ho at ho veit alt og ler av språkhumor og slike ting. Herregud, ingen som ler av noko slikt vel?

Stakkars barna hennes.

Ånei, eg gløymte å trykke på anonymknappen.

Skrevet

Kan hende du er en maria.. men "min" maria har ikke barn;)

Skrevet

Jah... litt oppbrukt kanskje nupi? Og tror alle er litt lei av å høre om hvor fantastisk mamma du er...

Skrevet

Hehe. Hadde vært artig å se henne! En dobbeltgjenger altså. Det sies vel at vi alle har det?:)

Skrevet

Anonym 2139: Hehe, du har vel rett på en måte - men på en annen måte ikke.

Er vel veldig beskyttende, men jeg vet ikke helt hva du mener/hva du sikter til :o) Eller hvordan jeg har blitt oppfattet som gjør at du har det inntrykket...

:o)

Skrevet

Blir aldri lei av Nupien.. som faktisk er innehaver av den eneste bloggen jeg snoker i;)

Skrevet

Ååååh, er eg ei fantastisk mamma? Så koseleg å høyre:D For om eg sjølv hadde meint at eg var ei fantastisk mamma så ville du jo skrivi det i setninga. "Og tror alle er litt lei av å høre hvor fantastisk mamma du tror du er". Så tusen takk for komplimentet du! Det varmer.

Barneeieren: Berre snok i veg du, alltid koseleg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...