Gå til innhold

Du som leter etter brudekjole. Her har du noen fine!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal hvertfall kjøpe en kjole :)

Skrevet

En venninde av meg giftet seg i den på det første bildet i fjor sommer. Hun bestilte den direkte fra de som lager den (Kina, funnet via ebay) å betalte 300 norske kroner for den!!! Måtte betale 1000,- i toll da, men en brudekjole til 1300 kr er vel ikke å forakte??

Den var veldig fin,men sydd i et ganske tynt stoff,tynnere enn den ser ut som. Vakker brud,vakker dag =)

Kjente igjen flere av kjolene fra samme siden også, så tipper at personen på finn.no bestiller der og legger på litt for å tjene på det =)

Skrevet

Oi starte og se på ebay jeg da :)

Skrevet

Jeg tror de bildene som vises her er modeller som en skredder syr etter. Hvis dere ser på de siste bildene så kan man se hvordan kjolene ser ut når de er sydd av denne personen som averterer. Da var de ikke like fine. Rynket stoff og dårlig snitt.

Skrevet

Her ser man litt tydligere hvilken business dette er:

Det er ikke kjente designere som står bak våre skreddersydde brudekjoler,

men kjolene er laget av meget dyktige skreddere.

Du får unike kjoler med topp kvalitet til en fantastisk pris.

Varenes kvalitet er akkurat den samme som du finner på andre høykvalitets kjoler.

Nå er ikke resultatet helt identisk med orginalen, det er nesten umulig å få til, og heller ikke helt etisk, i og med at det så vil være et plagiat.

Skrevet

Hvorfor i allverden betalte hun 1000 i toll?

Skrevet

Jeg er litt forvirret her jeg sitter...synes dere disse kjolene er fine eller ikke? Jeg vet ikke om det er modellene, den begunder fargen eller humøret men de så simple ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...