Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Er døds fornøyd med tøflene fra denne siden:) http://babystrikk.blogg.no/1263842143_18jan2010.html?c=1264101708728
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Oi, nå forventet jeg meg noe virkelig fantastisk, men det er jo bare strikketøfler?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Ja men herregud kvinne de var da nydelige for det????? Elsker små baby tøfler...
It's all about me Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Jeg rullet nedover og nedover og ventet på de nydelige og geniale tøflene men alt jeg så var bare vanlige tøfler som hvem som helst kunne ha laget med litt begynnerhjelp.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Ja men poenget er vel at de som ikke kan strikke ellerr gidder og strikke kan kjøpe vet du:) Sånne som meg.. Jeg syntes de "UGSA" var kjempe søte da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå