lilletupp & spira Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Hei Vår største på 4,5 år har brukt sorel sko, samt Coop Friends (fjorårets model) På Sorel sko må man ta ut "tøflene" hverdag slik at de tørker, blir barna våte på føttene av svette, snø i sko ol så blir de ikke tørre hvis man ikke gjøre dette. Hun klager også på at hun fryser mye ved bruk av Sorel sko. Jeg tenkte først på om de var for små, men det er de ikke, så hvilken vintersko kan dere anbefale ?? Jenta mi går i natur bhg så de er ute hele dagen, derfor viktig med gode, varme sko.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Vi har Viking Gore-Tex, og hun har til nå alltid vært varm på beina:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 gutten min på 4 år har ecco goretex, er fornøyd med de, han er god og varm, men de er ganske smal, så jeg tror egentlig at de er litt trange til han. Han klager ikke altså, men jeg har inntrykk av det. jenta mi på straks 2 år har Viking goretex, og vi er veldig fornøyd! De virker som de er gode å gå med, myke, varme og de ser faktisk ny ut enda (hun fikk de i oktober) til tross for at de er mye brukt! Neste år blir det viking goretex på begge mine barn!
Zitro Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Viking GoreTex! Aldri kald og etter sesongen er over ser skoene fortsatt ut som nye både på 4-åringen min og snart-2-åringen :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Etter å ha vært innom et relativt begrenset repetoar på vintersko (skofus, ecco, reima, en eller annen jeg ikke husker men dyrt kjøpt på salg) er vi tilbake på ecco goretex. Stod med både ecco og viking i hånda men valgte ecco fordi den var lettere. Enn så lenge sliter hun ikke så aller verst på skoene, så vi trenger ikke de med mest gummi over tåa.
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Er veldig fornøyd med Ecco Goretex til jenta mi på snart 2 år:)
3småtroll♥ Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Primigi! Supre støvler! Får masse skryt i barnehagen. De er varme, lette, god passform til små føtter (ikke smale som ecco...) Lillknott har brukt sine daglig siden oktober og de ser like nye ut! Ellers er superfit også gode støvler som også er lette.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Vi har kjempegod erfaring med Viking Gore Tex. Har hatt mange par av dem til sammen til begge ungene. Alltid tørr og varm! Ikke minst har skoene god passform, særlig for smårollinger med litt bred fot. De holder også godt på farge og fasong. Supert
RockMyWorld Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Hadde viking ifjor, mini var kald mer enn en gang! Har superfit i år - KJEMPE fornøyd!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Vi har Kamik til pjokken på snart 2, og er egentlig veldig fornøyde. Må bare huske å ta ut ullfilttøffelen inni etter hver dag. Helt grei passform og han er god og varm på føttene, men det kunne gjerne vært litt mer tilpasningsmuligheter på stramminga..
mormor.com Skrevet 22. januar 2010 #11 Skrevet 22. januar 2010 Viking GoreTex! Uten tvil! VI har prøvd ecco sine også, gutten min var aldri våt på beina men de var kalde! Men Viking Gore Tex, er bare helt suppert. Gutten er alltid varm og tørr på beina! Det eneste som er negativt med de skoene er at de er litt for dyre synes jeg, men når alt kommer til alt... så er det absolutt vedt hver eneste krone. Gutten min sliter ut alle skoene sine, viktig skoene har han ikke klart det:) De er bare helt topp! Ingen over og ingen vedsiden av:)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. januar 2010 #12 Skrevet 22. januar 2010 Eldstejenta mi på snart 4 år har Ecco og minstejenta på 1,5 år har Viking:)
Lady lovely locks Skrevet 22. januar 2010 #13 Skrevet 22. januar 2010 Ecco støvlene er noen av de aller dyreste skoene, men de kom dårligst ut i testen til "TV 2 hjelper deg" i fjord. I år kjøpe vi billigstøvlene til Coop- Friends. Mere fornøyd med de.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2010 #14 Skrevet 22. januar 2010 Vi har alltid brukt Viking gore-tex og er veldig fornøyde med de. I år har vi Ponny sine, tror det er sympatex det heter der da. Og har vært veldig fornøyde med de også, hverken våt eller kald på bena. Eldste på 8 år har de som heter 2 in1, tror jeg, litt usikker på merket. Og vi er veldig fornøyd med de også:-) I tillegg var både Ponny og 2 in 1 noen hundrelapper billigere enn Viking sine.
alvamamma Skrevet 22. januar 2010 #15 Skrevet 22. januar 2010 Vi har Ecco med tekninsk ullsokk inni. Han er aldri kald..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå