Gå til innhold

Gleder meg!!!


Maglill_28

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JUHUUU, Gratulerer!!!!!!

Hvilke symptomer har du hatt? har ikm i morgen og skal teste da, holder nesten ikke ut å vente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Kicki_25!! Jeg har også IKM i morgen, men ingen symptomer så langt.. Lykke til i morgen sarepta, krysser fingrene for oss begge;) xxxxxxxxx

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Så morsomt å lese!

Jeg håper på at jeg også kommer inn her, men har først IKM om en uke. Tror dessverre ikke at jeg er gravid.. var på sykehuset igår for å ta en masse tester (som ikke har med graviditet å gjøre), fortalte at vi prøver, at jeg sist hadde mens i romjulen. De tok en grav.test i urinen som var negativ.. :o(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle! Krysser fingrene for dere! Jeg har følgt godt med på symptomer...hehe, så her er va jeg har hatt:

- 9 . januar var trolig dagen eggløsning fant sted

-13 januar - fire dager etter kom det første tegnet - spilte håndballkamp, fikk halsbrann. Når jeg la meg på kvelden hadde jeg frysninger og var litt kvalm.

14 januar – en stresset dag på jobb. Stor appetitt. Hadde hodepine. Frysninger igjen på kveldstid, hadde 38,2 i feber og var kvalm

15 januar – stor appetitt på jobb, ikke feber denne dagen, litt kvalm.

16 januar – lite symptomer, var veldig opptatt denne dagen, så fikk ikke med meg så mye..hehe, men jeg var veldig sårbar denne dagen

17 januar – vanvittig sulten! Fikk såre brystvorter. Veldig trist og lei meg. =)

18 januar - husker ikke, men tror ikke jeg hadde så mye på gang da. Var trøtt det er det eneste.

19 januar – er på håndballtrening, får smerter i rygg og nedre del av mage – tror jeg får mensen. Er ekstra sulten denne dagen også, men ikke noe særlig kvalm. Har plutselig "dårligere" kondis

20 januar – nå kommer vel mensen? Neida ikke i dag heller, skal ha mensten 21

21 januar – smerter i rygg og underliv. Greier ikke å vente lenger – tar en test, og yes jeg er gravid!!! =)

-22 januar (idag) – hadde veldig vondt i venstre side av magen på morgenen, ble bedre utover dagen. Det stammer nede i magen min. jeg kjenner at mye er på gang. =) Har stor appetitt, men er ikke kvalm. Føler jeg har fått en indre ro, stresser ikke så mye som jeg gjør til vanlig, men tar lett til tårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin samme dag vi da :)

Gleder meg masse jeg også,dette blir barn nummer 3,og mitt siste sv.skap,så dette skal nytes maksimalt:)

Satt på første forsøk:)

Tok test 23.jan,happyhappyhappy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...