Maglill_28 Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Fikk positiv test idag, ut i fra beregningen min så blir termin 4. oktober. =)
sarepta Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 JUHUUU, Gratulerer!!!!!! Hvilke symptomer har du hatt? har ikm i morgen og skal teste da, holder nesten ikke ut å vente....
*papilla* Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Gratulerer så mye Kicki_25!! Jeg har også IKM i morgen, men ingen symptomer så langt.. Lykke til i morgen sarepta, krysser fingrene for oss begge;) xxxxxxxxx klem
veca'sbaby Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Gratulerer sååå masse!!! Hele en UKE til min IKM, så håper man er like heldig som deg!!
mamma til Jesper <3 Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Gratulerer så mye!! Så morsomt å lese! Jeg håper på at jeg også kommer inn her, men har først IKM om en uke. Tror dessverre ikke at jeg er gravid.. var på sykehuset igår for å ta en masse tester (som ikke har med graviditet å gjøre), fortalte at vi prøver, at jeg sist hadde mens i romjulen. De tok en grav.test i urinen som var negativ.. (
Maglill_28 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2010 Tusen takk alle! Krysser fingrene for dere! Jeg har følgt godt med på symptomer...hehe, så her er va jeg har hatt: - 9 . januar var trolig dagen eggløsning fant sted -13 januar - fire dager etter kom det første tegnet - spilte håndballkamp, fikk halsbrann. Når jeg la meg på kvelden hadde jeg frysninger og var litt kvalm. 14 januar – en stresset dag på jobb. Stor appetitt. Hadde hodepine. Frysninger igjen på kveldstid, hadde 38,2 i feber og var kvalm 15 januar – stor appetitt på jobb, ikke feber denne dagen, litt kvalm. 16 januar – lite symptomer, var veldig opptatt denne dagen, så fikk ikke med meg så mye..hehe, men jeg var veldig sårbar denne dagen 17 januar – vanvittig sulten! Fikk såre brystvorter. Veldig trist og lei meg. =) 18 januar - husker ikke, men tror ikke jeg hadde så mye på gang da. Var trøtt det er det eneste. 19 januar – er på håndballtrening, får smerter i rygg og nedre del av mage – tror jeg får mensen. Er ekstra sulten denne dagen også, men ikke noe særlig kvalm. Har plutselig "dårligere" kondis 20 januar – nå kommer vel mensen? Neida ikke i dag heller, skal ha mensten 21 21 januar – smerter i rygg og underliv. Greier ikke å vente lenger – tar en test, og yes jeg er gravid!!! =) -22 januar (idag) – hadde veldig vondt i venstre side av magen på morgenen, ble bedre utover dagen. Det stammer nede i magen min. jeg kjenner at mye er på gang. =) Har stor appetitt, men er ikke kvalm. Føler jeg har fått en indre ro, stresser ikke så mye som jeg gjør til vanlig, men tar lett til tårene.
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Termin samme dag vi da Gleder meg masse jeg også,dette blir barn nummer 3,og mitt siste sv.skap,så dette skal nytes maksimalt:) Satt på første forsøk:) Tok test 23.jan,happyhappyhappy:)
Maglill_28 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2010 Så kjekt! Gratulerer til deg også!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå