Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Her er det bytting etter flekker, men ull brukes gjern 2 til 3 dager. Sokker hverdag. Hva med dere andre?
Tommage♀♂ Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 De er skitne etter en dag, så de får rene klær hver morgen. Og på ettermiddagen om vi skal noe.
3småtroll♥ Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Ullundertøy brukes 2 dager så lenge det ikke er flekker på. Truser og sokker hver dag. Gensere hver dag (alltid noe søl etter 1 dag:) Bukser kan brukes 2 dager så lenge det ikke er flekker.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Sokker, truser, trøyer, bukser og gensere byttes hver dag. Ullundertøy 2-3 dager, ull yttertøy brukes opp til ei uke om det ikke lukter bål e.l av de. Strømpebukser og t-skjorter evt pologenser vurderes om tåler en dag ekstra..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Bytter hver dag, noen ganger flere ganger daglig.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 bytter hver dag, kan ikke skjønne at ull undertøy og pysjer liksom kan brukes flere ganger når man har bleiebarn. det lukter jo surt etter en dag synes nå jeg.leste det at det ikke blir lukt av ull tøy..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Om du vasker dem så ofte så forsvinner jo lanolinen helt ut av ulla og da vil du jo få lukt siden det er lanolinen som bryter ned skitt og lukt.
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Kommer helt ann på. Om de ikke er blitt "skitne" før bytter vi annenhver dag. Men bukser bruker jeg så sjelden på lillegutt- at den kan jeg godt bruke mange ganger- bare om vi skal på butikken /besøk etc. Går veldig mye i body og strømpebukseskift.... Syns d blir fanatsik faktisk å bytte klær hver dag bare for å gjøre det!! Er ingenting galt i å gå i samme genser to dager- om den ikke er skitten. Får da være måte på.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå