lille_vims Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 fotvorter, æsj. Han er 5 år. Tror han har blitt smitta på svømminga. Må jeg til lege, eller er det noe annen behandling jeg kan gjøre hjemme?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Det fins vorteplaster og div ekle greier man smører på. Men det letteste er å gå til legen å fryse dem av. Det måtte jeg gjøre etter utallige mislykkete forsøk med plaster og ligament shit og selvoperering
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 På apoteket får du kjøpt produkter til å fryse fotvorten selv. Dette går helt bra. Og er ingenting unormalt med dette.... Jenta mi er plaget med det så og si hver sommer/høst - så vi gjennomgår denne prosedyren ett par ganger i året iallefall. Jeg bruker også ett middel du smører på ( som lukter helt forferdelig....) Husker ikke helt hva det heter- men bare spør etter fotvortemidlet som lukter forferdelig hehe.... Kommer litt ann på størrelsen om du bruker det eller om du bruker den hvor vorten fryses av
lille_vims Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2010 Takk for svar :-) Da får jeg ta en tur på apoteket i morgen, så får vi prøve å få bukt med ulumskheten!
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Går nok bare bra Lykke til
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Hei. Da jeg var lita hadde jeg vorter på både hendene og føttene. Det eneste som fikk tatt dem bort, var utrolig nok mitt eget spytt! Ja, bare le dere ;-P hehe..men seriøst!! Hver morgen da jeg våknet, tok jeg en god klase med spytt på fingeren som jeg smurte på dem. Satt i ro til de tørket. Det må være spytt FØR du putter noe som helst i munnen. Taper jo ikke på å prøve. Det funka hvertfall for meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå