Gå til innhold

Noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med foranliggende morkake? ikke så det dekker livmorhalsen men at den ligger på forsiden av livmoren hvis dere skjønner.

Det jeg lurte på er åssen er det med 3D ultralyd da? får man fortsatt sett lille gullet inni det eller er morkaka i veien?

Kanskje et dumt spørsmål men :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også morkaka på framveggen. Det påvirker ikke ultralyden på noen måte, heller ikke 3d:) Helt legitimt spørsmål, alle har jo ikke vært på en dullion ultralyder heldigvis:)

Skrevet

Takk for et koselig svar :-)

Skrevet

Jeg også har morkaken på framveggen. Fikk beskjed da jeg spurte der jeg skal på 3D UL at det KAN påvirke bildekvaliteten litt, men ikke mye. Jeg har ikke hatt problem på vanlig UL og satser derfor på at det går fint:) Legen regnet med det:)

Om du vil så kan du følge meg på innleggene mine, jeg oppdaterer med en gang jeg har vært der(skal dit 01.februar) :)

masse lykke til:)

Skrevet

Jeg har også morkakaen på framveggen. Var på UL i uke 11 og da var 3D bildene kjempe fine. Var på UL igjen i uke 14 da var det kun de "vanlige" UL bildene som ble fine, de 3D bildene ble ikke så fine. De var av dårlig kvalitet slik som hun over skriver. Skal på ordinær UL 12.feb og satser på at jeg får penere bilder da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...