babyjenta21 venter nr 3 Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 vært 5 minutt så får jeg skikkelige magekramper :/ er skikkelig vondt altså.. noen som kjenner det igjen`? er 34 uker på vei
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Magen blir knallhard en liten stund uten at det er sånn veldig vondt elller ikke vondt i det hele tatt? Eventuelt stikkende nedover? Kynnere. Livmoren øner seg på å trekke seg sammen..
You can call me Dårris Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Når de er vonde og regelmessige bør du kontakte føden for en sjekk. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå