Hikken Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Eller, bare elkjøpdamen som solgte meg oppvaskmaskin egentlig. Var der på fredag og kjøpte ny siden vår takket for seg, og fikk den levert i dag. Bæremennene skulle også ta med seg den gamle, men siden dustedamen på elkjøp ikke hadde nevnt med et ord at den gamle måtte kobles fra på forhånd sitter jeg nå her med TO oppvaskmaskiner! Jeg bor i 4. etg. uten heis, og har ingen planer om å bære den gamle ned selv! Fikk lovnad av han på kundeservicen om at de skulle komme og hente den igjen bare jeg fikk kobla ut (det er nå gjort, og hvis jeg hadde fått beskjed tidligere kunne den vært kobla ut før bæremennene kom!), men gudene vet når det blir. De har neste kjørerunde på tirsdag så vidt jeg vet.. Gaah! Jeg ELSKER tanken på å ha en enorm gammel oppvaskmaskin stående midt på gulvet på mitt kjempekjøkken!
melkekua™ Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Nå er ikke jeg så flink til å huske slik ting selv......men det er vel vanlig at den blir koblet fra før de skal hente. Håper det ordner seg at de henter den ;o) Gratulerer med ny maskin!
Hikken Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2010 Hehe, takk! Den er veldig fin ;o) Er meget mulig det er vanlig og at det er allmenkunnskap i de fleste hjem, men for en som aldri har kjøpt en oppvaskmaskin før var det helt nytt :-/ Den vi hadde her stod i leiligheten da vi flyttet inn, og de stedene jeg/vi har bodd før har det ikke vært plass til oppvaskmaskin.
It's all about me Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Alt som skal hentes på denne måten, uansett om det er oppvaskmaskin eller tv skal være koblet fra før de som henter kommer. det fordi forsikringen dems dekker ikke uhell som måtte komme etter at de selv kobler fra.
Hikken Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2010 Skjønner det når jeg tenker meg om. Men er det ikke greit å informere om sånt til sånn idioter som meg da? :-/
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Ah, det hadde vært typisk meg å ikke komme på også. Men det er jo veldig innlysende nå når jeg leser det, hehe. Lenge leve etterpåklokskapen. Hadde jeg vært elkjøpdama hadde jeg helt sikkert fått kjeft av noen i din situasjon så jeg hadde nok "lært" og gitt beskjed som standard deretter, hehe...
brooklyn Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 ..eller, så hadde du fått kjeft fordi du gav beskjed om noe som egentlig er fullstendig innlysende:) Det er mangt slag! Men ok at de kommer og henter den igjen, da!
Libido- Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Enkelte ting må man vel bare klare å tenke seg til selv? Synes det var veeeeeldig logisk jeg da..
Hikken Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2010 Det er sikkert det for det fleste, men da jeg stod der og fikk beskjed om at maskinen skulle leveres og at de selvfølgelig tok med den gamle mot litt ekstra så tenkte jeg virkelig ikke over det. Uansett hvor innlysende det er for de fleste burde det være mulig å informere om det når man kjøper synes jeg :-S (De som leverte hadde forøvrig vært innom to stykker tidligere på dagen som heller ikke hadde frakoblede maskiner, så det er godt å vite at jeg ikke er dum alene ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå