:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 det er en bekjent som skal lage en film om nav, for nav og som skal vises til arbeidsepartementet. denne filmen skal prøve å få fram hvordan det føles og gå på trygd. en film med ca 10 personer og skal vare i 30 min. den skal få fram at vi alle er forskjellige mennesker med resurser som vi har til rådighet som vi ønsker å bruke. men at vi føler det relativt likt når det kommer til å få stønader. nå vil han ha med meg og min historie.. jeg har på mange måter lyst. på en annen side er jeg litt skeptisk til å blottlegge meg sånn.. hva tenker dere? dette er jo et felt jeg intereserer meg genuint for og utdanner meg innen..hm.
tante grusom master of law Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Dersom dette er en potensiell arbeidsplass for deg når du blir ferdig med utdannelsen, så hadde jeg takkt nei. Kjedelig å blottlegge seg på den måten for fremtidige kolleger. Hvis ikke så hadde jeg kanskje blitt med.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2010 det er en potensiell arbeidsplass. og på mange måter kan det være positivt å være med i en sånn film og på mange måter negativt...hm.. jeg har lyst til å være med, fordi det er et spennede prosjekt, men jeg merker at jeg har ikke lyst til å være på fim...hm..
Gjest sug lut Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Nei. Jeg ville aldri brukt min faktiske historie til noe, så hvis det er din egen historie som fenger ham ville jeg definitivt latt det være. Vil aldri ut med noe i offentlighet som tilsier at andre kan mene om mine personlige forhold, du vet aldri hvordan det blir vridd og vendt på (ref anonymsidas gærninger og gjennomsiktigheten i internettverdenen).
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2010 det er jeg enig i. entusiasten i meg sier ja, mens magefølelsen sier nei... hehe.. har sendt en mail til en annen en deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå