har jente og gutt og ny spire Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 har gått tom for middags ideer...har lyst på noko som er sundt,gjerne kjappt å lage og noko som er godt:)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Skjær kylling i biter. Marinere dem i olje,sitronsaft, kumminpulver og koriander-pulver Skjær opp løk, paprika og tomater. Stekes sammen med kyllingen. Slenges i tortillawraps med avokado, tyrkisk yoghurt og fersk koriander over. Lett, godt og veldig enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå