Gå til innhold

Hvordan tror dere barna deres blir som foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo bare et tankeeksperiment, men dog. Slik dere kjenner barna deres nå, hvordan tror dere de vil takle å bli mor/far?

Jeg har en gutt på snart fire. Basert på hans personlighet nå så tror jeg han vil bli en varm, omsorgsfull og oppofrende pappa. Kanskje litt sånn samlende for familien, men også nådeløs dersom han mener ting ikke er som det skal.

Tror ikke han kommer til å være en som bryr seg for mye om hva andre gjør, og kommer heller ikke til å være den som ringer andre foreldre dersom han mener hans sønn eller datter er blitt behandlet urettferdig. Svelg kamelen og se videre, kommer han til å si. Ser jeg for meg da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...

Jeg tror at eldste på 6år vil bli en meget omsorgsfull og ansvarlig far. Den man alltid kan snakke med og som alle føler seg vel med å ha i nærheten. Kan vel også se for meg at han er den som kommer til å tenke grundig igjennom når han får barn og med hvem.

Mini på 4,5år tror jeg nok ender opp som den lekne typen. den som det er kult å gjøre ting sammen med, men som man ikke har noen dype samtaler med. Jeg tror også at han vil være den som kommer til å bli strengest av de to på ting som innetider og hva som er greit/ikke greit å gjøre osv. Kan også se for meg at han er den som kommer hjem tidlig å sier at jeg skal bli bestemor og at han og moren til barnet bare var en engangsgreie i fylla =P

Skrevet

haha - vittig, Verbena :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...