Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er litt usikker på om jeg skal fortsette å spille nå som jeg er gravid... Tenker på at det kanskje ikke er så bra å hoppe... Også er jeg redd for å få ballen i magen, eller kræsje med en annen spiller... Sikkert bare dumme tanker...men jeg måtte bare spørre
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jeg spilte en stund som gravid. Men jeg måtte slutte etterhvert pga bekkenproblemer. Mange som holder på med ballspill selv om de er gravide
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg spilte aktivt til jeg var nesten 6mndr på vei. Jeg var i god form hele tiden og kunne sånn sett spilt enda lengre. Men da var magen blitt såpass stor at jeg (ubevisst) ble mye reddere for å ta ballen/slenge meg og da er ikke volleyball så gøy liksom :-) Har forresten sett damer som på magestørrelsen og dømme må være 7-8mndr på vei og som fortsatt spiller... Det tror jeg ikke jeg ville ha gjort. Men det er jo veldig godt å holde seg i form da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå