Gå til innhold

Uff, nå er jeg litt VEL intim her...men,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så plaget med "irritasjon" i underlivet - kløe og svie. Er ikke sånn intens soppinfeksjons-kløe, eller svie, mer tørre slimhinner irritasjon vist dere skjønner....Har prøvd behandlig med canesten...

Men det blir jo aldri bedre...Er SKIKKELIG hoven og øm nedentil, nå i dag var det faktisk litt blod på papiret....så sårt er det...Neste slik at det blir verre om jeg står lenge, som om det "presser" nedover på et vis...

Vanskelig og forklare....men er det noen som har opplevd lignende???

Jeg begynner å bli mektig lei dette nå, og kommer til å gå til legen så snart som mulig...men, er det vanlig med slike plager under graviditet???

Usj, liker ikke dette her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig at slimhinnene blir tørrere enn normalt under graviditet, og også vanlig at man hovner opp litt "der nede" i løpet av svangerskapet. Kjenner det selv også, men det er heldigvis ikke så ille at det er plagsomt hos meg.

Hvis jeg ikke tror helt feil så tror jeg du kan få tak i "smøremiddel" (i mangel på bedre ord hehe) på apoteket, mulig man må ha resept.

Skrevet

MÅÅ jo bare åpne et innlegg med en slik tittel:D Du kan ha en annen type sopp enn den canesten hjelper mot. Det lureste og enkleste er nok å gå til legen og få sjekka hvilken type sopp det er:)

Skrevet

Hei.

Har hatt det samme som du beskriver. Prøvde canesten jeg også uten at det hjalp noe særlig. Men nå er det heldigvis borte. Viste seg nemlig at jeg hadde en urinveisinfeksjon som ikke ble borte. Så nå etter utallige turer til legen og flere antibiotikakurer ser det nå ut som om det er blitt bedre. Så mitt råd er gå til legen, få han/hun til å se på det og ikke gi deg før det blir bedre... Noe skal vi selvsagt "tåle", men at det er direkte vondt skal det ikke være.

Håper at du finner ut av det.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...