tre_prinsesser Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Er så redd for å gå to uker over termin og måtte føde en gigababy...!! Vet allerede at jenta vår er større en gjennomsnittet... Vi er 31 uker på vei og fikk tips om at jeg kan prøve modningsakupunktur. Noen som har prøvd det? Hva gjøres? Hvor mye koster det? Funket det? Når skal man starte med det? Fint om noen kan hjelpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå