stinemari87 Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Hørte fra noen at de fikk "ei morfinsprøyte i rompa", er dette et bra alternativ?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 mener du petidin? jeg fikk denne da jeg var innlagt for noen uker siden med falske rier for å få litt søvn. og jeg ville ikke gått for den igjen. ble helt susa i hodet selv om jeg kjennte sammentrekningene like godt. hadde faktisk bedre effekt av oppvarmet rispose i korsryggen. selv skal jeg ha epidural om det lar seg gjøre hadde det sist å det fungerte bra på meg. om ikke jeg rekker den så får det bli noe annet. har ikke satt meg inn i de andre alternativene tenkte å spørre litt i morra når jeg skal på kontroll.
bondeknøl Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Petidin har ikke noe stor virkning bortsett fra å bli helt susa om du ikke har veldig vondt.. hvis man har ordentlige og sterke rier vil den nok hjelpe! Moren min har hatt den ved 3 fødsler, og det har virkelig hjulpet henne med å ta vekk det verste og at hun kunne slappe av mellom riene.. jeg har tro på denne, men fikk den ikke selv.. så den funker når man har virkelig vondt tror jeg, morfin har den virkninga hvertfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå