Gå til innhold

Er et lite nervevrak...spennende dag imorgen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen er det jordmortime og svar på hvordan det har gått med meg på intervjuet. Dagene har sneglet seg avgårde, og nå er det slik at jeg sliter med å holde nervene i sjakk.

Gleder meg så til å høre hjertelyden, og håper viiiiiirkelig at drømmejobben er i boks.

Måtte bare få ut frustrasjon og spenningen. Håper timene frem til imorgen går fort!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til i morra :D

Skrevet

Sender deg masse lykkeønskninger!!!!!!!!!! Håper dagen din blir toppers!! masse klemmer.

Skrevet

Hvordan har det gått??? ;) Håper det ble en gledens dag!!

Skrevet

Jordmortime føltes bortkastet, og fremdeles ingen tilbakemelding om jobben.

Jordmoren brukte maaaasse tid på å fortelle oss om det vi allerede visste om. Denne timen kunne jg godt ha fått rett etter positiv grav.test.

Fatter ikke at i uke 14-17, at man får en halvtimers foredrag om toxoplasmose og listeriose. Itillegg har hun prestert å gni inn til ei som nettopp har fortalt at hun ikke viste om at hun var gravid før langt inn i svangerskapet og drakk vin, at alkohol for et forster er verre enn dop!!

Og etterpå så hadde hun ikke alenetid nok til oss til å høre hjertelyden :( :(

Og nå har jeg fått mail. Ingen jobb denne gangen heller. DRITTDRITTDRITT

Og ikke nok med det...sambo kommer til å være bortreist i hele to uker, og han har allerede full booket hele helga på venner. AAAAAARGGGGHHHH

Sitter i sofan og er småfurten...har lyst å krype under dyna og bli der!!!!!!!!

sipesipe

Skrevet

ps: takk for støtten, jenter!!

Skrevet

uff da:(

enig det med jordmor sku vært tidligere..var der for første gang i går 17+1 på vei..

det hu sa viste jeg/vi om..men heldigvis fikk vi høre hjertelyden til den Lille..

bestillte meg angel sounds i sted så kan høre hjemme.

http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?template_file=help.html

149.50kr for den....

også bestillte jeg ultralyd gele (som jeg bare søkte på nettet)

tips bare :)

synd det med jobben da.. er ikke lett.. er arb.ledig jeg og titter hver dag.. men ikke noe som frister el..ikke vits og ta en jobb en ikke liker og trives i vet jeg..

akk ferdig med 4mnd intesiv kurs via NAV...

Skrevet

4 mnd intensivkurs??

Hva går det ut på og hva må til for å melde seg på det?

Skjønner godt at du er avventende med å få deg jobb nå som det er lite som er attraktivt.

Jeg har nådd bunnen av min jobb - optimisme (kan ikke si at den tiden her er kun negativt...hvis ikke jeg hadde det lille gullet i magen, ville nok jg lett ha bukket under melankolien) med det avslaget.

Har satset alt på dette intervjuet, og er bare megaskuffet.

Det intervjuet der var det nærmeste relevant arbeidserfaring jg noensinne har vært! Sliter å se at jg trives med å komme tilbake til, fra permisjonstiden.

Jeg er mer der at jg er nødt å få meg jobb, så jg kan ha mer penger å rutte med i permisjonstiden, og komme meg vekk hjemmefra!!!!!!!

Skrevet

bare meldte meg arbeidsledig hos NAV jeg så finner de kurs og div til deg.

jeg fikk tilbud med en gang jeg var der om ville på CNC-Kurs i 4mnd.. og jeg sa ja til det bare for og prøve noe heeeelt nytt... hehe..

Jobbet som frisør i 6år og nå gikk jeg det kurset som var om cnc styrte maskiner.. 3mnd på "skolebenken" og 1mnd ute i bedrift..

skikkelig gutte jobb..

fant ut etter noen uker på kurset at dette ikke var noe jobb for meg men jeg utførte kurset så nå har jeg bevis på at har gått det.. var bare for og ha noe og gjøre enn og gå hjemme.. men NAV betaler ikke akk fett da..

så gruer meg til perm.tiden siden ikke har jobbet..

bare går på dagpenger :S

Skrevet

Hei julinurk og nicki.

Fortvilende å være uten jobb når man er gravid, men dere vil vel uansett ha rett til svangerskapspenger?

Kunne det være aktuelt å melde seg opp på Manpower eller lignende? Der kan man få vikariater på kontorjobber eller lignende. Hvis man er heldig så får man en fast stilling på et av de stedene man er innom.

Lykke til!

Skrevet

er innom Adecco og titter og NAV da..

håper får svangerskappenger.... ikke akk vår feil at er arb.ledig...

så me får sjå hva som skjer her... må ha mer penger enn jeg har nå... ikke til og leve på når har huslån,regninger og skal ha mat og div og... hehe...

Skrevet

Corneliuss: Jeg har blitt arb.ledig. pga. finanskrisa. Har krav på dagpenger, og derfor er det ingen krise med jobb. Det eneste krise er, som Juli Nurk har sagt ovenfor, er mengden og litt den gleden over å være nyttig :)

Har en dialog med Manpower, og har tenkt å snakke med Adecco og Top Temp. Vil gjør alt for å kom meg ut av huset. Kontorjobb høres jo rimelig greit ut, men jg vet ikke helt om jg får til å skjule magen min så mye lengre. Er bare 16 uker på vei, og ser ut som om jg er i min 5. måned. Men en vikarstilling er vel muligens ikke fullt så kritisk som en fulltidsstilling?? (Vet at gravide er likestillte, men folk kan jo velge).

Juli Nurk: Vi, arbeidsledige, må holde oss sammen ;) Humøret mitt er litt bedre nå, så nå har jg trua igjen ;) Fant ut at jeg ikke har mistet noenting, jeg har bare ikke fått ALT jeg har ønsket meg!!

Godt med litt støtte fra de nærmeste og dere, jenter :)

Alt ordner seg til slutt :D

Skrevet

vi gravide har like mye rett på jobb som de som ikke er det.... men...er skepisk der selv....de sier det kanskje ikke direkte til en men de vrir seg unna og velger andre som har mulighet og være lengre i jobb enn oss..

skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig med jobb.. er jo sååå mange jobber..

men maaange menneske og da..

ser det her jeg bor det,butikker legges ned rett som det er her :S

eneste som er i denne by`n er kebab sjapper nå..

ikke aktuelt og jobbe akkurat.. grøss....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...