Gå til innhold

Flere enn meg som har trøbbel med facebook i dag ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke lest mail, svart på chat, sett på andres kommentarer eller oppdatert status.

Får heller ikke til å komme inn på "hjelp" eller "innstillinger" for å endre passord, og heller ikke til å logge ut.

Kan kun se på andres oppdateringer.

Er ikke såå avhenging som d kanskje fremstår her, men er bare veldig irriterende å ikke få svart folk...

Flere som har erfaring m dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp.. klikker av og til her..

virus der inne for tiden

Skrevet

er myye virus på facebook om dagen. sikkert det som lager kluss.

om du vil prøve å unngå virus i fremtiden der inne fikk jeg et tips om å ikke legge til noen applikasjoner som f.eks farmville og alle de utallige andre typene som finnes der.

itillegg unngå alt av kjede statuser!

jeg har ikke fått virus der men jeg har heller ikke lagt til noen aplikasjoner på en evighet og de jeg hadde tidligere har jeg sletta. gubben derimot han fikk virus på dataen etter å ha lagt til en aplikasjon jeg ikke husker hva heter

Skrevet

Dersom du får opp meldinger om "liker kake" og "ser deg" har du blitt hacket. Da skal det holde å endre passordet, men siden du ikke får gjort det vet jeg dessverre ikke hvordan du skal få ordnet problemet... Jeg anbefaler deg hvertfall å ta et fullstendig virussøk på pc...

Skrevet

Takk for svar ;) Nå fungerer den visst som vanlig igjen, men jeg fikk opp "ser deg" her om dagen så da er det sikkert nå dritt der inne - skal bytte passord ! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...