Sandra<3L&E<3 Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg venter min nr.2 den 19.februar, og vil ha bagen pakket og klar nå.. Men jeg aner ikke hva jeg skal pakke.. Noen gode tips? Så langt på listen min har jeg: Joggebukser Et sett med klær til besøktid(man kan jo se litt ordentilig ut i klærne da), Sokker Store truser Shampoo og balsam siden di bare har en dispenser med såpe der. Stor t-skjorte. Hjemreise klær til babyen Litt div klær til hverdagslig bruk til babyen En bok Ladder til tlf Kamera+ladder ... Noe mer jeg trenger som jeg ikke har tenkt på? Og er det kanskje noe jeg trenger til fødselen som kan være greit og ha med seg? Kan ikke huske jeg savnet noe sist..
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 jeg syns det var greit med litt mindre bind enn de mega bleiene så jeg har pakket libresse goodnight. har også pakket ammeinlegg. jeg foretrekker engangs men vet også mange som liker best ull. kan være greit å ha med seg. ellers så burde du vel klare deg fint. Krem til såre brystvorter om du skal amme. På noen sykehus får man dette men kan jo være greit med sin egen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå