Gå til innhold

Plages litt her..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter min nr.2 den 19.februar, og vil ha bagen pakket og klar nå.. Men jeg aner ikke hva jeg skal pakke.. Noen gode tips?

Så langt på listen min har jeg:

 

Joggebukser

Et sett med klær til besøktid(man kan jo se litt ordentilig ut i klærne da), Sokker

Store truser

Shampoo og balsam siden di bare har en dispenser med såpe der.

Stor t-skjorte.

Hjemreise klær til babyen

Litt div klær til hverdagslig bruk til babyen

En bok

Ladder til tlf

Kamera+ladder

...

 

Noe mer jeg trenger som jeg ikke har tenkt på? :)

Og er det kanskje noe jeg trenger til fødselen som kan være greit og ha med seg? Kan ikke huske jeg savnet noe sist..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns det var greit med litt mindre bind enn de mega bleiene så jeg har pakket libresse goodnight.

har også pakket ammeinlegg. jeg foretrekker engangs men vet også mange som liker best ull. kan være greit å ha med seg.

ellers så burde du vel klare deg fint.

Krem til såre brystvorter om du skal amme. På noen sykehus får man dette men kan jo være greit med sin egen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...