Gå til innhold

Lille drittunge av en 19åring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden fikk jeg vite at lillesøsteren til bestekompisen til min samboer har vært hodestups forelsket i min samboer siden hun var 13år. Han og jeg har holdt sammen i snart 10år, og jeg kjenner kompisen veldig godt. Han er fadder til jenta vår.

Min samboer har aldri snakket med lillesøsteren, det er jo en vesentlig aldersforskjell så det har aldri falt naturlig. Vi er begge god venn med den andre søsteren, som er like gammel som meg. Når jeg har truffet henne tilfeldig, og lillesøsteren har vært med henne, har lillesøsteren alltid ignorert meg. Og nå skjønner jeg jo hvorfor.

Jeg møtte kameraten og lillesøsteren for noen dager siden, kameraten begynte å tulle med snuppa som satt i vogna, og lillesøsteren så bare en helt annen vei, hun sa ikke hei engang selvom jeg sa det til henne.

Alt går bare opp for meg, at hun hele tiden har vært så sjalu. Men det er søren meg på tide å vokse opp altså. Jeg ble bare veldig sjokkert, og begynte å le når jeg fikk vite det!

Neimen ikke greit å ha en så kjekk samboer altså ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! Er hun drittunge fordi hun er forelsket i en mann som er opptatt? Hun er i allefall voksen nok til å respektere at han er opptatt og ikke prøve seg på noe. Klart hun overser deg. Du har kapret tenåringsstjernen hennes. Synes du er slem i uttalelsene, jeg.

Skrevet

Lurer på hvem som er drittunge her jeg....

Skrevet

Jeg syntes ihvertfall ikke det er en voksen oppførsel av 19 åringen. Man burde være voksen nok til å ha normal folkesikk selv om det er dama til drømmetypen det er snakk om. Hun har jo egentlig ikke noe grunn til å være uhøflig mot HI.

Hehe, men er jo ett kompliment til deg om at du har god smak da ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...