Gjest Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Gidder dere å gjøre meg en tjeneste? Sjekk om dere finner et spill som heter Jungle Jewels,og se om dere greier å åpne det helt..Orker dere? Please! Jeg er totalt AVHENGIG av spillet,og jeg har ikke fått d på i dag..! Det står bare og laster..Kommer bare til 47 %..Og så kommer d en feilmelding. Det har også vært annet tull på Facebook i dag..jeg åpnet f.eks opp der alle vennene mine står og siden kom ikke opp,og den feilmeldingen dukket opp,heldigvis hadde d ordnet seg til neste gang jeg prøvde.Og så skrev jeg en litt lang melding inne på innboksen.Og den måtte jeg prøve å få sendt flere ganger,før jeg endelig greide å få sendt den til slutt! Har dere hatt problemer i dag??
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 ok.Har du hatt noe tull der i dag eller?? Jeg skjønner bare ikke hva som er galt her altså! Irriterende!!
Emma&Adrian Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Jeg spiller ikke det spillet,men måtte sjekke det for deg siden jeg allerede var på facebook Har hatt mye tull med at jeg har blitt tagga i bilder...det er bare virus...for jeg har ikke blitt tagget i noen bilder,men det kommer opp masse varsler om det
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal kunne komme meg inn.. Greit nok at det er et veeeldig populært spill,men har ikke hatt sånne problemer med å komme inn før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå