Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Er gravid , kommet over de 12 ukene , hørt hjerte lyden,menklarer ikke å slippe jublen løs. Har mista noen ganger så klarer liksom ikke glede meg over den lille i magen, redd for at denne negative/usikkerheten min kan ha skadet fostret. De sier at negativt fører til negativt, men jeg har kjøpt vogn og sakt det til barna så alle i nabolaget veit dette, så jeg har jo liksom gjordt det offentlig å det er jo et langt steg i forhold til at det gjorde jeg ikke de andre gangene. Veit ikke om dette er noe fornuft i det jeg skriver men er bare så redd å forvirret at det blir vansklig å ordlegge meg,beklager.
PAVEEL Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Neida, går ikke galt selv om du tenker negativt. Men bortkastede kalorier er det;) Heller nyt det at du er gravid, at du skal gi barna dine et søsken. Sjansen for at det ikke går bra er like liten om du tenker positivt eller negativt. Men er jo hyggeligere å heller kose seg med magen:) Lykke til:) Klem
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Du har så rett så rett, er vel bare redd for at jeg ikke skal komme i mål å faktisk få denne lille i magen levende ut. Men jeg tar meg selv i å drømme å håpe så dette skal gå bra denne gangen. Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå