Gå til innhold

Pause mellom to prøverørsforsøk


Septbaby!

Anbefalte innlegg

Jeg melder meg inn her og håper det fungerer denne gangen! Siste mens var 23. desember, så er vel ca 4 uker på vei.

Ble gravid i fjor på samme tid, men de oppdaget kun en tom fostersekk i ca 8. uke.

Har vært inne på prøverør (slitt i tre år med å få barn), men akkurat nå har vi pause før jeg skulle begynne på nye medisiner om et par uker fra nå.

 

Kan nesten ikke tro det er sant at jeg er gravid og at vi klarte det på egenhånd!

Skal inn på UL på Ullevål i uke 8 (hvis jeg kommer så langt i graviditeten), men lurer på om jeg skal gå til en privat klinikk før det for evnt å sjekke hjertet.

 

Fra når kan man høre hjertelyden?

 

Er så spent på om alt er ok nå, og synes det er lenge å vente til uke 8...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Hei Septbaby, min siste mens var 25. desember og jeg er 6+5 i dag. I går hadde jeg et urolig øyeblikk og fikk mannen min (fordi jeg sitter i landskap på jobben) til å ringe Volvat og sjekke om jeg kunne komme til ultralyd der. Jeg skal også til ul i uke 8 (altså neste uke), for vi mistet også i fjor. Tom, liten pose der barnet skulle ha vært. Derfor engstelig. Volvat sa at vi kunne komme i dag, men at de rådet oss til å vente til ultralyden vi skal til på Riksen, siden vi kunne ende opp med å bli engstelige hvis vi ikke fikk høre hjertelyd nå, noe som er naturlig. I 8. uke er alt mer sikkert, mente jordmoren, så da slapp vi flere grublinger. I går kveld var jeg voldsomt kvalm, brystene er i dag like ømme og jeg er konstant sulten/trøtt/uggen. Så, jeg har slått meg til ro med at vi venter. Nå er det en stund siden du la inn spørsmålet ditt, men kanskje dette kan være til hjelp for andre?

 

Håper det gikk bra.

 

K

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...