Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 min mormor sa at man kunne teste næringsinnholdet i morsmelk. Noen andre som har hørt om dette?
prekæs Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Egentlig ikke, men har fått nok av spørsmål om næringen i morsmelken min fra velmenende mennesker bare ungene har vært utidig utenom det vanlige en dag. Og da helst fra generasjonen over meg. Hun driver ikke å spør om næringen i melken din vel? Det skal veldig mye til for at du ikke har næring nok.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 jo, hun ringer hver dag og gir mange råd om alt.... hehe, idag var hun veldig bekymret for næringsinnholdet i melka. hi
prekæs Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Slapp av. Jeg ble tutet ørene full av diverse velmenende familiemedlemmer. Ungene la på seg normalt. Det er det viktigste. Hun mener sikkert ikke noe vondt med det, men lukk ørene for slike kommentarer. Er det første barnet kan slike kommentarer ta motet fra den tøffeste. Dette går bra:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Hehe:) jeg vet hun bare mener det godt, men mange kommentarer kunne kanskje vært spart som da hun for 2 uker siden presterte å spørre om jeg hadde gått ned det jeg hadde lagt på meg i graviditeten, eller om jeg var like tung! la på meg totalt 8 kg, så det var jo ikke ekstremt heller. Takk for svar:) og- ja, det er første babyen.
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Henvis mormor til ammehjelpen.no Er mange som lot seg "lure" til å slutte å amme pga "manglende næringsinnhold" bare ungen hadde litt problemer med å sovne eller var urolig, back in the day.. Etter det var det det gode rådet mange fikk som skulle hjelpe babyen til å finne rutiner tidlig; kun amme hver fjerde time. Ikke rart man mistet melka:) Kan jo lure på hvilke ting de kaller rare, gamle råd når våre barn får egne barn, men at de kommer til å forandre seg etterhvert som man lærer mer er det ingen tvil om.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Morsmelken blir jo testet hvis du skal donere til sykehus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå