tja:) Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 I dag fikk jeg beskjed i dette notice-feltet nede til høgre om at to ulike personer hadde tagget et bilde av meg. Siden jeg ikke er så veldig fan av at det blir lagt ut bilder av meg, prøvde jeg å se på disse bildene. Fikk da opp beskjed om at jeg måtte ha en applikasjon som het facebookcomment...Er det noen her som vet hva dette er? Er det ordentlige bilder eller kun en ny applikasjon? Liker ikke at det kanskje ligger bilder ute av meg som ikke jeg har sett selv.
tja:) Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2010 Okei, da stoler jeg på det! Tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå