Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Næh, bare glem det Ikke noe vits i å bruke energi på å klage over folk rundt meg, heller se det positive i hverdagen og glede seg over små ting Ha en fin kveld alle sammen ❤ Husk å smil og ikke heng deg opp i detaljer, da blir livet så mye bedre å leve
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 hææææ??? Hva er vel livet uten en hel haug med trivielle bagateller man kan henge seg opp i??? Smile du liksom, flekke tenner kalles det Ha en fin kveld du også..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Haha, ja ikke sant Må si at kvelden min er ganske miserabel fordi jeg er så positiv, ikke trivelig i det hele tatt! Det hadde vært mye bedre om jeg bare gravde meg ned i min egen drit og ba om at folk skulle synes sund i meg altså! HI
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Miserabel er det nye vellykka!! Hvis du ikke ruller deg rundt å selvmedlidenhet og ikke har tre personer som holder deg i hånda på skift så er du misslykket!!! er du sikker på at du har det bra? (tilte medfølene på hode) Har du litt vondt i stortåa kanskje???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå