Gå til innhold

lioness evt andre med habituell abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan blir det med evt overtid for deg?

Får du noe oppfølging? Vet du hvor lenge du evt må gå på overtid?

Jeg har mistet 4 ganger, og har veldig lite lyst til å gå på overtid. Har termin på tirsdag. Legen skulle henvise meg til sykehuset på tirsdag om jeg ikke har født. Der skulle de vurdere å evt sette igang, men de ville ikke love noe...

Håper selvfølgelig veldig på at han kommer ut før tirsdag, men dagene går fort. Datteren min ble født 14 dager etter ul-termin og tre uker etter min (og legen min pga mange ultralyder sin) termin.

Hodet er fremdeles høyt oppe så tviler på det kommer til å skje noe av seg selv de nærmeste dagene... Har jo veldig lyst til at det skal skje av seg selv, men er bekymret for å gå en uke eller to over termin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mistet 3 ganger, og får ikke noe ekstra oppfølging når det kommer til overtid. Var på sykehuset senest i går, og om jeg går over termin, får jeg vanlig overtidskontroll som alle andre.

Skrevet

Så utrolig dårlig!!

Mamma snakket akkurat med en venninne av henne som er overlege i gynekologi, og hun anbefalte sterkt at jeg fikk time på sykehuset mandag eller tirsdag (og ikke senere enn det). Da var det viktig med ultralyd og ctg for å få en oversikt over hvordan babyen hadde det. Hun var også veldig streng på at jeg ikke skulle godta noe mer enn et par dager på overtid før igangsettelse!!!

Hun sa at morkaken kanskje kunne være sliten, og spesielt siden jeg går på medisiner (blodfortynnende sprøyter hver dag) så var det ikke verd å ta sjansen. Jeg har mistet pga blodpropp i morkaken(tidlig, ca uke 6). Som regel går det jo bra, men for min del så føler jeg at jeg ikke kan ta risikoen ved å gå på overtid.

Stå på om du føler du ikke vil gå på overtid!!! Jeg maste veldig på legen min idag, og hun ville jo henvise meg også. Men det var igrunn greit at venninnen til mamma var enig med meg:) Så får vi se....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...