Gå til innhold

trenger tips til slankesnacks.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg kose meg med? Har kutta søtsaker og potetgull.

Er nøtter ok? Hva med rosiner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosiner er fy fy!! Mye mer konsentrert enn druer i sukker så ta da heller druer. Det samme med bananer, jo mer gule jo mer sukker ta heller mer grønne.

Nøtter kan du ta litt av, men det er mye kalorier i disse også bare det at dette er mer sunne kalorier enn godteri.

Jeg fikk helt dilla på å dippe grønnsaker jeg da. Det er godt og ikke så mye kalorier!!

Skrevet

Frukt, det er sånne som er ved inngangen i butikken, de har ofte mange forskjellige sterke farger, grønn, gul, rød, orange og sånt..

Er ikke det snaks nok?

Skrevet

joda, spiser masse frukt og! Og smoothie. Men det kan jo være godt med noe ekstra i helgene når alle andre koser seg...

HI

Skrevet

frukt og grønnsaker..

(dip er jo rømme da, ikke særlig slanke mat det da)

når man slanker seg er det kanskje lurt å avvenne seg med snacks.. ta heller en tekopp til kvelds..

lag fruktsalat til dessert, og spis såpass tidlig at det er minst 2 timer til du legger deg etter dette..

lykke til

Skrevet

Man kan bruke kesam til dip også..

Varm bær og vaniljekesam på toppen nammm

Skrevet

Dip kan man lage med naturell yoghurt også :-) Holidaydip er godt synes jeg, eller lag en hjemmelaget.

Ellers er potetlefser med litt mager smøreost, ruccola, pastramiskinke, rødløk, litt paprika og agurk skikkelig snadderkosemat :-)

Skrevet

Herregud, for et idiotsvar...

Skrevet

Denne var til vedkommende som svarte kl 15:58 21.01.2010

Skrevet

snack an jacks?? spiste jeg når jeg var på slanker;)) men det er fordi jeg synes det er godt da... å masse frukt og grønnsaker!!

Skrevet

Dersom du går på lavkarbo, er Baconsnacks gull ;-) Det har null karbo.

Ellers er usalta nøtter antakelig det nærmeste man kommer "sunn" snacks.

På Rema 1000 har de GOD sukkerfri sjokolade. Ikke sunn av den grunn, men sunnere enn vanlig sjokolade. En gang iblant må det være lov.

Å dippe grønnsaker er det jo mange som gjør, men dip er jo ikke veldig sunt det heller da. Da er nok frukt og smoothies som du nevner at du spiser, mye bedre.

Lykke til :-)

Skrevet

Og hvis du liker oliven, soltørkede tomater o.l finnes det jo masse deilig sånn "snacks" :-)

Skrevet

Vi mosa avokado med foodprosessoren og blandet i dipkrydder.. og dyppet så gulrot, sukkererter etc oppi.. kjempegodt faktisk!

Ta gjerne ett par dråper lime/sitron oppi, så slikker du at avokadoen oksiderer så fort

Skrevet

Det er mye fett i avocado( men sundt fett).

Du kan kjøpe deg popcorn maskin og lage popcorn.

Lite fett som brukes når du bruker maskinene og du får stor mengde av nesten ingen ting:o)

Lite kcal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...