Gå til innhold

noen som skal føde på Bærum?


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er det sikkert, men skriv gjerne litt om deg selv. Kunne være vi endte opp der samtidig...............selv er jeg 32 år og stolt rugevert til ei lita jente, som forresten er temmelig aktiv om dagen. Jeg bor i oslo men flytter til bærum i mai. Er alene, men har en fantastisk barnefar som stiller opp alt han kan.

 

 

Så.....hvem er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

jeg skal føde i Bærum, har termin 12.juni. Når er din termin?

 

Jeg er en 29 år gammel "jente" som skal bli mamma til en liten gutt. Er opprinnelig fra Sandnes men bor idag på Sagene. Vi vurderer også å flytte, samboeren min er nemlig fra Bærum,nærmere bestemt Jar. Dette er vårt første barn og vi er veldig spent =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal også føde på Bærum, men antakelig ikke samtidig med dere. Termin 3. juni, og høy risiko for å føde for tidlig, men vi satser på at alt går bra denne gangen! Bor i Asker, 40 år gammel (41 før termin), så jeg er senior her. Også rugevert for en liten aktiv jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg skal også føde på Bærum, termin 15 juni. jeg er 30 år, førstegangsfødende, fortiden sykemeldt pga bekkenløsning. Jeg kunne godt tenke meg Gravid-treff i bærum for de som skal føde rundt samme perioden, noen som kan tenke seg det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Det høres ut som en super ide!! Kan ikke du starte en tråd på dette her så samles vi og sammenligner alt det herlige og ikke så herlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg ska føda på Baerum. Terminen er 8 juni.

Er 29 år og har en jente som snart blir tre. Vi bor i Baerums Verk.

 

Det vore gøy om vi fikk til en treff!

 

Jenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...