Spire nr.2 <3 Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 I flere uker nå har jeg kjent at hver gang jeg bærer noe,gjerne bare en lett handlepose fra butikken,så er det et voldsomt nedpress her..akkurat som alt inni magen blir trykket skikkelig hardt mot underlivet..hva er dette??Takknemlig for svar..
2tettebabyer Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 kan jo være babyen som borrer seg ned i bekkenet ditt eller fester seg?? :-) vet ikke kor langt du e på vei jeg....
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Har det slik jeg også,er 36+2. 3 gangsfødende. Det er vel babyen som presser neover,også blir vel alt litt slappere på slutten...men ikke noe farlig, normalt dette:-) uheldigvis...
Spire nr.2 <3 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2010 Jeg glemte jo det,men jeg er 30+4idag...har hatt det slik noen uker nå..jeg tror jo ikke selv det e rnoe farlig,og så sant jeg kan unngå det,så bærer jeg jo ikke så jeg slipper ubehag og vondt..men syns det er så merkelig hvis lillegutt tilfeldigvis presser nedover hver gang jeg bærer.....Jeg får høre meg jm neste uke,greit å vite hva som foregår!hehe.. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå